Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, November 24, 2010

Persembahan malam itu

Malam bithday abang Ajies... AKA Mr Ana...

Anak daraS dia buat persembahan... adoii la... bikin malu sbb situ adalah PUB! Di ulangi PUB! Banyak betul mat sallet kat situ... Aliya dengan Aisyah ingat pintu masuk tu pentas...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aisyah teruja dengan lampu atas tangga tu... puas la aku panggil dia. Dia buat tak gheti... time tu pak guard dah datang dekat...saja aku cakap..."Uncle marah...jom..."

Itu pak guard sangat tak sesuai jadi pak guard la... lagi mau senyum... pegang pipi budak2 ni... haisemen...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aliya yang duduk tengok kat depan tu ada air pancut pancut... teruja... nak ajak aku pergi kat situ? Apakah??? Neheeee... dia tarik tangan dia dan KONON nak duduk situ...ok fine! mak long layan... risaulakan diorg duduk kat pintu masuk PUB tu... tapi org2 situ sangat baik... suke diorg. Cume mak long je shy shy...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aisyah di sebalik cermin...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ha! ambik... terus menari si kecik ni atas tu... adoi la... tak malu ok... nasib baik dia tak zikir kat situ... kalau dia zikir macam selalu dia buat kat umah, tengah2 nyanyi lagi Shahir atau Stacy tetiba tukar tune zikir "La illa ha IllAllah..."

Mau org kat pub tu campak aku dengan budak2 ni... ahahaha... ku dah boleh bayangkan kalau ada anak2 yang seusia mereka... mmg pengsan la nak mengejar. Yang akak ke utara, yang adik kat barat... tu Qayyum nasib baik tengah enjoy masa ketiduran, kalau ada kaki macam akak2 dia, aku rasa mau mak long nangis2...

Macammana la Che ta dengan Mr Ana control bebudak ni yer... Zamani??? ermmm aku boleh bayangkan. Meninggalkan anak2 dengan aku...hahahah... selalu je terjadi. Kalau bebudak ni buas dia cakap..."Dok sini dengan mak long. Pak long ambik kereta..." hahahah...alasan... dengan harapan la bebudak tu diam, tak ada maknanya. Sometime aku terjerit2 jugak... panggil nama diorg... sampai gengam tangan mereka dengan kuat. Anak org beb! Sampai Aisyah selalu sound aku...

"Sakit la tangan Aisyah mak long..." Sory darling bukan nak sakitkan Aisyah... tapi mak long sendiri kurang yakin dengan diri mak long sendiri. Ibu selalu cakap, 'biar bebudak ni nangis, jangan kita nangis.'

So sendiri mau faham eh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails