Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, December 29, 2010

Di Mana saya?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Class 95? Yer ke??? KAlau 95 makna aku 15 tahun... glupppp mude belia remaja ooo...

Korang rasa mana aku? Tettttttttttttttttt kengkawan convent tak yah la teka... hampa tahu mana aku... yang lain2 ni... sila gelak sbb aku pun tersengeh2 tengok gambar ni. Am i the only 'rabun' in my class? haha... ok fieza pun rabun, so dua org budak bijak dalam kelas ni... wekkkkk! Bijak la sangat.

Cermin mata sebesar muke...

Gemuk...

Muslimah....

Carilah... tentu dapat... dan gelak ramai2...oh i miss my two sister... the Along's group... Yan, Aisyah and Norhana... miss them so much!

Anyway, ermmm wait til balik umah... Zamani tentu gelak tak hengat... gelak la... nanti aku cari gambar dia yang teruk2... aku blog... amacam??? uhuhu...

Ok baru balik holiday... so entry ala2 lemau... nanti ada masa hujung minggu ku update secara maraton... buat masa ni... terima la satu dua entry... janji ado... kan??? chow!

Ayo esok dah kerja... pengsannnnn

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails