Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, June 13, 2011

Monday yang bosan

Kenapa isnin lembab je otak ni nak bergerak?

Bangun tadi pun macam malas. Sudahnya dah terang. Lepas Subuh aku... semalam tak pergi mana2. Bangun pagi je sarapan kat luar. Dah tu terus ke Jusco bukit Tinggi beli hadiah tuk anak kawan Zamani.

Birthday party anak kawan kerja kat Gombak nuuunnnn... malas nak pergi. Tapi tak sedap plak menghampakan jemputan org. Kata Zamani kawan dia bersungguh2 ajak pergi. Laki ku tu kalau aku tak pergi jangan harap dia nak pergikan? So temankan la...

Entah la lately badan cepat letih. Banyak jalan kaki sakit. Bila duduk pun masalah pinggang belakang jugak. So apa ku buat bersederhana la. Mungkin lama tak bersenam ni. Ermmm. Pernafasan pun tersekat2. Asik tak cukup je nak bernafas. Doktor kata cara aku bernafas salah. Hehehe... so practice cara pernafasan yang betul.

So lepas cari hadiah tuk anak kawan Zamani, aku terus pergi umah Fida. Jumpa Rayyan, since ibu dengan ayah tido sana sabtu malam tu. Dalam pukul 3 macam tu gerak ke Gombak. Kat umah kawan Zamani pun aku duduk je.. dasar kemalasan.

Melihat muke ku yang boring ni, abang Zamani telah belikan aku cardigan sbb aku malas nak pakai inner ni... leceh panas... wahhhh dah dapat senyum sikit. Hilang penat... lalala itu la perempuankan?

Than balik dari gombak around 6.

Sampai umah dalam pukul 7. Org lain bz tengok akademi, akak duduk dalam bilik je. Boring la semalam cerita tak ada. Dah la AF9 bosan... tak leh masuk la.

Life sekarang sangat bosan, terutama kerja. Ya Ampunnnnn

Aku dah kena balik kerja 630 petang. Bayangkan la...puas ku argue dengan boss. Degil nak mati. Dah kata boskan? Aku pun tak faham kenapa nak suruh semua staff stay sampai pukul 630. Ingat tak ada kerja lain kat umah? Tak ada family nak uruskan? Bengang! Tapi aku butakan mata, sbb attendance aku tahun ni macam haram! tutup mata je la ganti segala 'lubang-lubang' kecacatan kedatangan tu. So balik kerja dah penat tahap mega tronnnnn...

Tinggal 3 bulan lagi tuk bersabar.

Harap semua jalan dengan lancar seperti yang ku rancangkan. Insya Allah

Udah! saya mau buat kerja... da da....

1 comment:

Fafau de Craft ( Zana ) said...

same laa kita...xdek mood nk bekerja...menghitung hari! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails