Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, July 13, 2011

Bengang!

Aku tak faham kenapa kita kena bagi peluang ke dua, ke tiga, ke empat, ke lima, ke sepuluh sekali pun kalau org tu dah nyata2 tak nak berubah!!!

Fed up!

Mmg hati selalu kata gi jahanam! nak terlingkup ke apa aku tak nak pedulik... tapi still sakit hati bila itu terjadi.

Tolong la bukak mata!

Tolong la jadi batu sikit!

Kalau dia ada depan mata aku, mmg penampar je aku bagi tak banyak cerita. Ermmm dah mula naik darah.

Tetiba sesak napas... GTG!

Ku tunggu masa nak ludah budak ni je. Tak kisah la siapa pun aku marah. Mmg aku tengah marah! Keadaaan memaksa aku sabar sbb ADA YANG LEBIH PENTING DARI SEGALANYA!

Wait till the rite time... Cida akan berkuasa, when aku in charge tak sorang pun boleh persoalankan KENAPA! tooooo much!!!betul betul melampau!

Lari la...

Tukar la nombor...

Pindah la umah...

Sembunyi la belakang org yang backing kau...

Bila tiba masanya... kau akan tahu aku siapa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails