Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, December 21, 2011

Mesin urut....

Mesin urut pemberian Fidah. Adik aku nomot dua ni...

Dia kesiankan mak aku yang selalu sakit kaki. Sampai menangis2 kalau time sakit tu menyerang. Tak tahu nak buat macammana dengan kaki mak aku tu sbb doktor cakap berat berlebihan... kui kui kui

Tapi rasanya adaje org yang lebih besar dari mak aden... ok la plak.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Suprise dr Pidah, Ken dan Yayan Tantaji!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Promoter tengah menerangkan fungi pengunaan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Si Yayan tak ketinggalan jugak... bz bodi nak terangkan kat nenek nak pakai macammana. Comei betul dia tekan semua butang atas tu... berakhir dengan nenek menjerit sbb kaki dia sakit. Siap Rayyan pujuk nenek...

"Cikit je sakit nek... tahan cikit.... lepas ni baik la..."

PAK NAM tujuh....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dengan ada mesin urut ni, Alhamdulilla ibu bole la kerja sikit. Walaupun tak fully baik. Sikit sebayak buat cik tipah rasa sangat lega la. Pagi2 buat urutan. Yang lawaknya, bila tapak kaki ok, lutut dia lak sakit. Macammana plak mesin tu nak urut lutut yer???

Tapi bagus jugak sbb kalau tak urut ada mode pemanasan kaki. Kata ibu, dia selalu rasa sengal2 macam sejuk kat tapak kaki dia. So dengan mesin ni, kalau tak urut, dia panaskan kaki dia selama 15 minit sambil ada urutan perlahan kat tapak kaki. Oklah... kalau tak sebelum ni mmg sedih tengok cara ibu jalan... now oklah. Tapi mak aku tu degil... baru baik dia ingat baik terus, bukan main laju kalau buat kerja. Bila stop ko leh tengok dia meraung sbb sakit kaki.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
CidaZam bercerita lagi

1 comment:

ceritera-chinta said...

salam akk mak saye pun sakit tapak kaki gak.bila nk jalan mesti tak ley lama2 kesian sangat tgk....siap mengelupas lagi tapak kaki die, mak dapt petua pijak buah mengkudu yang dibakar, lepas tu rendam kaki dalam air garam yang suam2 kuku....alhamdulillah baik...tapi kena amal selalu.....mak saye badan besar sikit dari mk akk....

bab lutut lak, mungkin "minyak" dalam lutut nk berkurangan akk g farmasi mintak suppliment untuk lutut tapi kena makan dalam jangka masa panjang kita hanya berusaha yang terbaik untuk mak kita ^_^

* saye silnt reader blog akk ^_^
dah lama tapi takut nk komen hehe comel amani.tak lambat kot ucapkan tahniah ^_^ saya bila pulak yer dah dekat 2 tahun menunggu ermmm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails