Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, March 18, 2012

Cinta pada mu

Ermm melihat diri dlm cermin sangat tak suke! Terasa semua cermin dlm dunia ni palsu sbb aku nampak gemuk!

Butan NAMPAK la! Tp mmg betul! Tapi biasa ayat penyedap ati, tak pa.... Tak yah kalut sgt sbb ada sebulan ganti pose.

Bila nak start pun tak tahu la. Kalau isnin khamis, mmg makan tahun nak kurus!

Tp aku happy dpt suami yg tak kisah. Tak tau la nak jaga ati je ke apa. Tapi oklah idok la aku stress nak sentap.

Esh ayang ni gemuk la!

Esh ayang ni banyaknya makan!

Alhamdulilla itu yg aku puji zamani.

Someting aku tanya dia.

You tak jeles ke tgk bini org lain kurus? Ayat ringkas dan padat 'dakkk pun, janji I ada bini' waHhh terawang akak rasa badan ringan.

You tak malu ke bini gemuk? Jawapan dia
Nope! I sayang you.

Makin rasa kembang idung. Ada kala bila tgk or dgr suami org lain kutuk bini diorg gemuk, aku rasa tah.... Nasib baik tak dpt suami mulut lezer yg nak bini cantik, tapi tgk ko pun bukan la hansem sama level aaron aziz ka, atau remy ishak yg org gila2. Bg aku jangan banyak bunyi. Nak bini cantik kuar la duit (express sikit). Nak jaga makan siksa bdn dan mental bini wat apakan?

Ermmm tah itu laki org. Bini diorg tak stress asal aku nak stress? Yg best bila tayang baju kat zamani.

'B ayang nampak gemuk sgt ke?'

'Esh tak la! Ok la tu' hhahaha. Bagus! Br 2 tahun kawin mcm tahu je kalau dia agree dgn statement aku, aku sentap seminggu. Kih kih kih

Erm dia??? Kalau korg tgk zamani sekarang lebih comel dr dulu. But I don't care. He look better. Bukan nak ambik ati ke apa. Aku pun x kisah dia gemuk. As long dia sihat.

Aku masak dia makan, tak komplain. Alaaaa senag ckp kami happy. Happy sampai makan terlebih kenyang. Kenapa jadi mcm tu???

Amani pun x byk ragam. Hidup aku senang. Bila makan dia relex dgn org. Makin dia relex selagi tu mak dia tak sedar diri menambah nasi. Wua hua hua.

Apa pun......... Saya syg abang zamani.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails