Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, February 6, 2013

Bayangan

Cube kita bayangkan sama2.... Walaupun tuk seketika... Biarpun apaorg nak kata, aku hanya mahu bercerita.




Nama saya Arisah...

Umur saya tahun ni 4 tahun...

Tersentuh hati ni.... Terus snap gambar budak ni...

Kalau MY Aryssa masih bernyawa... Dia sebesar ni... Matanya... Wajah dia... Sungguh menenangkan.

Meh la kita kongsi rahsia sikit. Aku selalu bayangkan aryssa seorg anak yang lembut. Kalau aku cakap NO dia akan duduk dan patuh dengan arahan aku. Aku selalu bayangkan, Aryssa seorg anak yang pemalu. Seorg yang lembut.

Dan mungkin Allah kabulkan apa yang aku minta... Walaupun tuk berapa minit sahaja.

Bila dia main dengan Amani, lagi la tersentuh hati. Well when i tag zamani her pic, aku tahu dia faham apayang aku rasa. Dan Arisah ni tetiba jadi baik dengan zamani. Time tu zamani beli coklat, so berlumba2 amani dengan arisah nak makan coklat. Yang amani pun seronok, makin cepat dia sumbat coklat dalam mulut dia sbb nak cepat habis.

'Kakak punya banyak lagi....' Dia tunjuk coklat kat tangan dia. Amani terus lari kat zamani nak dapatkan coklat tu.

'Arisah nak lagi? 'aku tanya.

'Nak, coklat Arisah dah habis' Alaaaaa rindunya...

Rindu pada situasi yang belum pernah jadi pun.




Aryssa... Biarpun sampai sekarang.... Ibu tetap rindukan kamu...

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Hospital bangsar, kuala lumpur

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails