Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, February 5, 2013

Di usia 21...

Lepas majlis perkahwinan kat Melaka, we all singgah ke Seremban. Ekceli that day hari jadi adik bongsu aku. Tak plan pun. So call pun tidak. And i know my mum miss herlah kan. Kata besday anak.

Tak tahu la dia kerja or tak hari tu. Kitaorg pergi je.






Ha buat kecoh depan tempat kerja dia. Tengah nak lunch break. Lunch break 2 hours. Elok la tu... Timing mmg kena la. So aku dengan zamani belanja besday gurl makan. Kata nak makan kek, so ke SR la kita.







Muke budak yang dah cukup 21. Dia merengek kat mak aku, ungkit sbb aku dengan adik aku si fidah dapat kek kunci bila kitaorg masuk 21 tahun. As kunci kebebasan. Layak ke ko nak minta? Aku terus cakap, buat je kek manga! Kalau boleh solex terus. Nak kunci minta aku dengan fidah. Hahah hebat tak? Muncung je muke.










Different age 12 years. Yer saya yang banyk jaga dia. Dan dia ni mmg takut dengan aku. Tak berani kalau aku cakap tak boleh, dia mmg tak berani lawan. So aku dengan dia mmg tak serasi sangat. Dan dia tak banyak cerita apa pun dengan aku sbb tahu aku mmg suke bantah. Hahaha. Tapi sbbkan ari tu hari jadi dia, so layankan aje.







Amani mmg tak rapat dengan didi. Tapi asik pandang muke mak cu dia. Yang si didi pulak suke sakat dia. Melalak2 si amani iman. Anyway amani dengan org
yang dia tak rapat sangat, dia mmg ada rasa lain macam sikit.








Request from besday gurl nak makan brownies jerk. Yang lain tak kose nak makam kek. Semua dah kenyang balik dari rumah org tawin kat melaka tu













Having tea je... So ambik benda yang ringan. Apa pun happy besday to Didi...we love you.









- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Seremban

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails