Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, June 20, 2013

Teruja

Salah satu application phone yg aku teruja bila ko boleh buat panggilan terus sewaktu ko sms seseorg. Means dari mode sms letak je phone kat telinga, panggilan auto connect. Hahah tahu sbb apa aku teruja dgn apps ni? Aku dgn zamanikan suke perang sms. Rasa2 tangan penat menaip kang tertaip benda lain, call je terus. So semalam try la. Suke sbb zamani buat muke. Malas nak layan bini yg dok eksen 'bee ur phone bole wat mcm ni x?' Kah kah kah

Maapkan akak yang keperakkan. Baru pakai teknologi advancekan. Dulu hati tetap dgn phone yang ada qwerty keyboard ni. So maju la ko mcm mana pun hatiku tetap pada bb. Now bb ko yang meninggalkan aku. Chit! Sayang betul rosak. Aku x kisah kalau rosak sbb jatuh ke, masuk air ke. Tapi software crack dah tu x leh betulkan. #sentapatimak

Apa pun lepas call gigih org tu anta msg. Kih kih. Jangan sakit ati yer kanda....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails