Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, May 10, 2015

6 tahun sudah


Bismillah.....

Selamat ulangtahun yang ke 6......


Di saat dia menerima akad nikah itu

'dia telah menerima dan bersetuju mengambil alih tanggungjawab dari ibu bapaku. Dia bersetuju memikul dan bertanggungjawab  di atas dosa yang telah aku lakukan. Dari solatku, dari auratku, dari kata-kataku, dan dari perbuatanku. Dia telah berjanji untuk melindungiku sepanjang aku bergelar isterinya.  Melindungi dari aku di sakiti, dan melindungi aku dari menyakiti, sekiranya dia gagal, dia seorg yang fasik, dayus dan rela di masukkan ke dalam neraka dan menerima hukuman Allah di atas perbuatanku' 

Sungguh besar penerimaan akad itu :)

Its our anniversary...

Ya Allah

Limpahkan aku kesabaran untuk terus bersamanya.
Sekiranya suamiku tunduk terhadap nafsu yang melalaikan
Kurniakan aku kekuatan mu untuk aku perbetulkan

Saya sayang kamu Ana Norzamani :)

Sayang sayang lebih dari sayang Amani Iman pada kamu (hahahahahahaha tak boleh bla nak gaduh dengan anak sendiri)

Hihihi


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

 CidaZam bercerita lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails