Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, November 15, 2015

Syurga ibu

Semalam (sabtu) aku ajak zamani melawat kubur Aryssa bersama dengan Amani dan Ammar. Since ada Ammar mmg tak pergi menjenguk kubur sbb yer la budakkan. Takut jugak sbb kata org tua kena tegur ke apa. Satu lagi kawasan kubur Aryssa terlalu banyak nyamuk ades. Sekejap kat situ habis muke ammar kena gigit.

Alhamdulilla aku dapat bawak Amani dan Ammar ke kubur kakak dia. Amani, ni kali ke 4 dia ke sini. Dan ammar first time.

Amani banyak sangat mulut. Sampai2 je dia ajak aku buat sand castle. Than tiba kat kubur kakak dia, dia bebel batu kat kubur kecik la tak ada flower la... yg ammar plak yer terlebih rajin sampai ke kubur sebelah dia nak kepoh.

Anyway aku snap gambar tuk kenangan aku sendiri. Alhamdulillah amani dan ammar dpt ke sini.



Amani yg sibuk bersihkan kubur...



Bising kubur kakak tak ada flower. Dia nak pacak daun.



Si ammar asik senyum je... seronok plak dia dengan batu2 atas kubur kakak dia tu





Dah siram kubur kakak nak siram kubur sebelah plak. Hehehe





Kak aryssa... saya Muhammad Ammar yusuf... adik akak yg nom 3... nanti lepas ibu bersalin dan adik baby dah besar sikit kami lawat akak lagi yer...

Bulan november adalah bulan pemergian arwah. Ni tahun ke 6... kalau dia ada usia dia dah 6 tahun.

Kalau............

AL FATIHAH

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails