Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, February 4, 2016

Ku mohon kurus

Pagi ni mcm biasa perah susu. Ammar datang dan tunjuk kat perut....

'Bu.... adik....'

'Adik kat depan'

'Tayang adik....'

Cium perut aku macam dulu aku mengandungkan aiman. OMG! Terus tengok cermin. Apa maksud ko nak?? Tp diri depan cermin mmg aku nampak sesuatu kat perut tu... apa tu bengkak ke?? Haaaa baru 23 harikan...

Lepas mandi terus insap. Mana bengkung. Macam entry lepas aku. Aku kan cakap aku tak displin. Tak ara sivic kesedaran. Mentang2 cser, cari alasan tak leh nak pakai benda2 ni. Apakah??



Ni adalah antara cream yg aku beli zaman mengandungkan ammar. Nasib baik ammar... time amani pun kalau ko korek2 lemari aku tu silap2 ado.

Tak yah bazir. Pakai ni je la.

Anak bujang mulut............ seyes abak hang siap menjaga ati. Ko lepas je....

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails