Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, February 10, 2016

Nursing cream



Hoyeah... saya telah mendapatkan cream ni akhirnya... dah tak tahan tengok aiman keep di bantu dengan susu formula lebih dr susu badan. Bengkak jangan cakap la. Dengan luka lagi.

Tp aku sebenarnya cari butter cream. Payah nak dpt. Hanya kedai tertentu je ada.



Cny kan cuti panjang. Sebolehnya aku nak cari ni sbb semua yg gune kata elok. So kalau bole nak la beli bila org bg testi. Tp tengok aiman minum susu formula hati jadi sakit. Hihihi. Ajak abang zamani cari kat guardian or watson. Jumpa kat watson. Try je lakan.

Abang zamani ni kalau akak shopping biasa2 dia hantar and tunggu depan kedai. Tp bab anak masuk sekali. Tolong survey sama. Siap tanya selamat ke tuk direct feeding.

Nampak?? Cinta agung tuk anak2. Takut bebenor kalau bab anak.

Mcm ammar dia mmg tak bg beli susu formula. Mmg support bf. Belikan manual pump la... buat dek je bila minta beli susu newborn. Tp aiman aku rasa dia simpati kat aku jugak. Uhuhuhu.

Malam tadi cube direct feeding. Syukur la baru la rasa lega. Cume si aiman plak malas isap. Agaknya laju sangat air dia tadah telan. Time luka ko tak buat macam tu plak. Esh anak...

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails