Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, April 16, 2010

Call dari Rayyan

Pukul 7.00 pagi tadi, aku dapat call... bunyik ring tone... UNGGU Andai ku tahu... mata dok pejam... belum time aku bangun ler gi kerja! Ni mesti bapak aku ni...ayah mmg kerja dia nak call pagi2... tengok nama 'angah'

Aku angkat fon... dengar suara Fida gelak2 kat belakang... tapi tak macam biasa dia suruh anak dia cakap dengan aku... kali ni suara dia berbual dengan sepol.

Oh Budak moksss nak cakap....

HA HA! Kap kap... aaaaa Ha! Ha! (Rayyan sebut hello HA HA, mungkin dengar mak dia kalau bual kat telifon ha? ha?)

Mata nak terpejam layan je la...

"Tayen nak gi umah umi dah eh... dah sarapan ke lum?" Aku tanya...

Ha Ha! Ooooo Kap! Kak! Opss OOooooo.... Da da... nek?

Erm bahasa ayam... tahu2 terputus... pastu bunyi fon lagi... dengar suara Fidah bual dengan Sepol lagi... yang best anak dia terus bercakap

Oiii ha ha... key, hahahah... eh oooo pak pak.... kak kap...

Apa hal si fidah ni??? Aku pun layan layan... sekali tu terdengar

"Wei... tekan number siapa tu???" Dengar suara rayyan nangis... confirm berebut fon dengan mak dia la tu... dengar suara sepol plak

"Apasal?"

"Tah dia call siapa tah, Tayen call siapa ni? lor dia dial number Along paaa... " Pappppp letak....

Aku terpinga pinga...last week aku terkejut tengok dia berlari... dan ari ni dia call aku??? esok apa lak? dia datang sendiri umah aku??? ha ha ha... very the cute... rayyannnn rayyannn

Oh nanti aku upload gambar dia berbual kat fon macam business besar... tulah anak tu mengikut cara mak apaknya... kalau berbual kat fon dah sebijik dah... ngeh ngeh ngeh... apa pun jangan ajo anak yang bukang bukang ye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails