Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, April 29, 2010

Im sori :p

Ok pasal entry awal pagi ni... welll tengah panas... pagi2 org tinggi suara kita rasa sangat geramkan? Actually the gurl tu ok je... cume nada suara dia mmg tinggi... cume ari ni je telingga akak agak sensetip dengan suara dia yang garing tu...

Tak baikkan marah2?

Lepas tulis entry tu, dia interkom... nada suara yang perlahan tanya aku mana document yang aku simpan... ha kan bole je... tengok number dia yang interkom mmg tak mo angkat... jalan la dtg ke bilik ai... tapi time tu aku dah cool sikit kot... aku angkat fon tanpa suara... than baru dia bersuara...

Lepas dr tu??? Budak opis nampak aku semua tunduk... heheheh... mungkin tahu aku bad mud sbb tadi tinggikan suara... bukan nak sangat tapi aku nak dia tahu jangan la bertindak kurang ajar macam tu... sbb aku minta mmg cara baik sangat... muke pun muke suci pagi2 masuk opiskan? Percaya tak ari ni nan ado org dtg bilik minta itu ini???? Hahaha mungkin mereka tahu aku tengah di serang nan ado mud...

Bagus jugak... kalau tak aku nak buat kerja tak aman langsung... benda kecik pun nak aku yang buatkan... so kali ni buat sendiri... sbb aku dah mud choti ni... yeh yeh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails