Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, June 9, 2010

Bila dia demam

Yesterday aku tengok muke Zamani lain macam...

Mata kuyu...

Tak banyak cakap...

Hidung dok sebut2 lendir2 kat dlm idung...

Badan panas....

And i know something wrong with him... D.E.M.A.M...

Tapi sempat gi jenguk ibu kat Putrajaya... siap beli KFC lagi sbb semua tak makan lagi... tapi dalm kereta dia still kata ok lagi... tapi lepas makan, boleh tengok mata merah menyala... tak leh jadi ajak balik umah... aku nak drive dia tak nak kasi... kata ok!

Hahah kata kereta baru... lalalala... balik umah terus makan ubat zazzzzzzzzz tido... sian... panas badan dia sampai aku pun terasa... pagi ni sms dia dia still cakap tak sedap badan...

Ingat nak minta balik awal la... tak la awal mana... kul 4.30 - 5.00 mcm tu... sian lak tengok dia... ingat nak masak sup... yer sila tahu, MIL aku kata kalau Zamani demam, menu dia sup... yah yah mcm bebudakkan? semalam pun dok merengek sikit sampai akak kena tepuk polok... wakakak... yer sila tahu laki saya macho time sihat, korang boleh gelak time dia sakit...

I wonder sblm dia kawin, kecik2 ke, time remaja mude belia, kalau dia sakit mmg gitu ke mak? ke dia mengadas kat aku je? Bila pikir nak gelak pun ada... tapi aku tahu dia bukan belakon... bukan cobaan...

Sejak kami kawin seingat aku masuk ni 3 kali dia demam... and tell you kalau dia start demam... dia jadi bebudak... very the cute... i like!

Terpikir tuk buat sup daging malam ni... ermmm....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails