Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, July 8, 2010

Tayen yang tomei

Ku cilok dari facebook 'nany' Tayen... Allahuakbar... comei betul la... anak siapa la ni?? Ala ala ala... (Teyen's word) terlebih mengeluh... org sekali Alaaaa... panjang 'ala' dia kalau dia nak mengeluh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Amacammm mak long???? Ada macam lady gaga punya anak buah tak??? heheh tetiba...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gambar yang paling sadis... sopan gila dia... tayen kalau pasal makan kata nany dia... doa tak habis baca... dia yang aminkan cepat dan melalak2 nak makan... sian... anak siapa ni? mak apak tak bagi makan eh... kih kih kih...

Banyak sangat cerita tertunggak... ku tak ada masa... tak tahu la lately aku terlebih rajin... kat opis buat kerja betul2... mmg mengunakan masa 9-5 tu... hehehe... siap jugak kerja2 tertunggak... than balik rajin mengemas plak... bila puasa ni tekak nak makan masakan umah... kat umah tak ada org nak masakkan maka masakla sendiri... belasah... tawakal je, biar tawar jangan masin... hehehe

Semalam hari yang sungguh penat... abang jamani ko terlentang ko.. aku balik tengok dia tido terduduk... ku kejut... payah betul... tukar posisi mcm bebudak... boleh plak dia gelongsorkan badan duduk dan bersandar kat sofa... payah kalau dah tido macam tu... sampai ke sudah aku kejut tak bangun2... letih sangat...

Semalam masak simple je... terasa nak makan kari daging dengan sambal udang... semua main hagak2 je...heheh bagus jugak laki aku tido... aku makan dulu... tak sedap time dia bangun ajak je makan luar... lalalala... bagus tak tektik aku??

Sampai la buke... aku makan sengsorang...sob sob... di sebabkan lapar, belasah je la...janji rasa kari tu ada... rasa sambal tu ada... wakaka... sampai la kesudah...

Biasa kalau buke, badan totally out... tapi tak leh jadi malas... baju tak berbasuh... baju tak bergosok... so semalam lepas mandi, aku terus basuh baju... sambil tunggu mesin berhenti, ku gosok baju... sampai tshirt2 duduk umah pun aku gosok... sbb????? pesanan ibu, kalau baju tshirt duduk umah ni, tak nak ronyok,lepas sidai dah kering terus je lipat.... jangan biar dlm bakul, jadinya???? ha sblm org cop aku isteri malas, biarkan suami berbaju ronyok macam tak terurus, baik ku gosok... anyway ku pantang jugak tengok Zamani on iron...kih kih kih... seterika itu milik ku... jadi hanya aku je yang layak pegang... bule???

Korang tak kenal laki aku tu... mmg tak komplen... kalau baju ronyok pun, dia sendiri gosok... tapi tah eh... tak syok la tengok... maka kena la buat... so tak pasal2 ada exta work di mana saya kena gosok jugak tshir2 biasa sbb saya dok biar dalam bakul... padan muke! tumb up!!!

Sambil gosok, mulut ni dok berleter la jugak kejutkan suami... tak bangun sampai ring tone lagu Yassin and too phat bunyi... hahaha... tu tandanya mother in law ku yang call... ha gheti lak dia bangun... thankssss mak... cida baru nak tukar jadi kaler hijau kehijauan...

Lepas gosok baju, ingat nak rehat kejap...tapi kejap tu ada la 3 minit... bunyik la mesin basuh aku yakni menadakan baju siap tuk di sidai... terpaksa bangun jugak... sidai baju... masuk je, nak duduk la kejap sambikl tunggu big bos habis makan, sbb nak kemas semua, cuci pinggan mangkuk dan periuk belanga kat belakang tu...sampai terlelap, itu pun Zamani kejut aku bangun tido atas... seeeeeeee.... SEEEEEEEEEEEE you sentuh dengan jari you je i dah bangun, tapi kalau dia sentuh la macammana pun, tak ada maknanya bangun oulz...

Bangun je ku tengok dah clean meja... cume tugas ku cuci periuk belanga... heheh kari ku habis... ingatkan tak habis...hari kebulur kami kot semalam... ke dia nak ambik ati aku sbb tak bangun???dia mana lehkan tengok bini dia tersentap... kwang kwang... tak pa la...bagus jugak... cume lauk udang sambal tu ada lagi... tak pa, stok malam ni...kang ku goreng telur je la kot...

Selesai semua, aku on lappy, hanya nak main game FB tu... sosial city... nak collect inventori yang dah siap... kalau tak habis la hasil kerja aku... itu je aku larat... nak update blog tak larat...

HAHAHAH... ITU SEBENARNYA NAK CERITA KENAPA SEMALAM AKU TAK LARAT NAK UPDATE BLOG... kui kui kui...panjang kan???

At least ada... panjang sikit entry aku... wakakaka...

Tapi seyes la... lately mmg penat la... hujung minggu pun pack... cerita banyak sangat... tapi tunggu je la yer...

Heheh rasa2 kenatukar topic ni..."kenapa aku tak update blog" lalalalala

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails