Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, August 11, 2010

Budak Shaolin

First ku dapat MMS ni dari mama tayen.... time tu aku sakit.... mak dia biasalah mengunakan gambar anak dia yang cumei cumei tuk buat aku tersenyum...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mak long sakit yer?

Tersenyum tengok muke budak ni... kesian.... tapi kalau aku balas dia bukan tahu pun kan? hahaha... tapi gambar ni adalah gambar terakhir Tayen menunjukkan rambut dia yang panjang sbb tetiba mak dia anta MMS dua hari lepas tu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Adakah saya semakin comel mak long???

Menjerit aku... why!!! what telah hapen to rambut Tayen??? G.I??? Pak long cakap comei sbb dia rimas dengan rambut tayen yang panjang... ala2 ekor mcm kampung boy... hehehe mulut laki aku nan ado insurance...

Zamani pun cakap comei... makin tembam la.... sebijik muke atuk rusli ooooo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tak puas tengok muke dia, sbb pandangan tepi...aku request fidah MMS gambar dari depan... but seem Rayyan Bz dengan Hanfon dia...

"Siapa yang sibuk nak gambar saya ni? Tak tahu ke saya tengah sibuk...." Hahaha... lagi sebijik muke bapak aku...

Sekali pandang dah macam budak Shaolin lak... kan??? hahaha...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails