Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, August 18, 2010

Suprise diri sendiri....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tak dapat nak menahan diri... kali ni masuk Sembonia plak... niat hati nak survey beg dan kasut... kata raya nak dekat... dan besday pun around da coner... mana tahu boleh request kat org tu... *cheah buat2 tak nampak plak*

Aku mmg dah berkenan dengan beg gini.. mudah... ni idok... tiap kali nak bayar barang, macam kuarkan kotak pencel box... hahah ingat zaman belajar sekolah... pencel box aku kalau tak padat dengan pen, pencel bagai, tak mo gi sekolah... tu yang purse pun padat... bukan dengan duit tapi dengan sampah... ko cari la resit2 dlm purse aku...insya Allah macam2 ada... hahaha...

Dengan harapan la wokeh..kalau beli kecik dapatlah displinkan diri...

Tapi tu la...aku bukan tak minat nak pakai mahal2... walaupun sales macamana pun...walaupun harge berbaloi... tah la... mungkin sbb aku tahu kot aku mcm mana, kasar nak mati, beli beg mahal koyak sendiri tensi... kalau pakai satu barang tu tak kekal lama... kang bulan depan dapat beg lain beli... tipula kalau niat hati tu tak ada... tapi tah... aku sedar diri bukan kaya mana... harge beg mahal2 ni kalau ku himpun boleh beli 10 beg... hahaha... tapi kepuasan sendiri kan? rasanya perlu ada satu la tuk melaram... kui kui kui... supaya Tijah sebelah umah idoklah berkata...

Tersenyum suami saya baca statement bini dia yang ala ala city of angel ni... uhuhu...

Panjangla mukadimah aku ni... ayo!!!back to our discussion...

Bila masuk kedai tu nampak la pouch yang di inginkan...pouch ke??? tak tahu la... belasah la...

RM 140... ermmm harus duit belanja bulanan di potong... kan? tapi cantik2... ku telek2 lagi... sekali sila salahkan sales gurl yang berkerja di situ...sbb dia yang bersuara

"Best price kak... RM 69 jerk.."

Ha? 50% ka? beli tak beli? beli tak beli?

gegurl keliru sekali lagi... ku tanya lagi tuk kepastian... kot2 kena beli apa kat sini baru dapat kot?

Jawapan dia? TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK......

Terus ko bagi arahan dengan lagaknya...

"Black kaler plsssss..." Toleh kiri kanan... kot2 laki aku ada... yer dengan jayanya aku telah mengunakan duit dia... sekali lagi...

Dah bayar, baru cari laki... good item sold can not return return back...

Zamani :- Ayang beli apa??

Oh kantoi sudah nampak paper beg...terus ambik...

Aku :- Pouch...

Zamani :- How much? time dia tanya ni relex lagi

Aku :- RM 140... tapi.........

Belum habis cakap, machine gun sudah bunyi la...

Zamani :- benda ala ni RM 140???? Ayang nak buat apa benda ni... bla bla bla

Aku :- Dengar la dulu... RM 69 jer...

Terus dia bagi balik pouch tu...marah la tu... aku sudah rasa bersalah... yeah yeah!

Aku :- Alaaa kang dapat gaji org bayar la balik...

Che Che Che... politik wanita... ingat nak cakap, tak pa la anggap ni hadiah birthday la... tapi tak leh... murah sangat... rugi rugi...wakakaka...

Sampai umah tunjuk ibu... dia pun tergamam...

Ibu :- Benda ni tuk apa? Boleh ke masuk card2 along yang melambak tu...

Bukan credit card... tapi discount2 card... hahahahah... Jangan salah faham dengan statement mak aku tu...

Argg tention... apa tak lawa ke ni?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Didi :- Macam beg letak hanset adik je... kalau along nak ambik kat bilik...macam2 kaler ada...

Aaaaa biar la... dengki... mulut bau longkang... Zamani gelak2...

Mula la aku naik hantu! nan ado yang sokong pembelian beg ni!!! Tau tak betapa susah berat nak kuarkan Purse aku yang besar macam banyak duit tu... hehehe... expecially kalau gi pasar malam... adoiii yaiiii... leceh nak kuar duit (alasan pasar malam pergi pun sebulan sekali... hahah)... nak bayar tol... nak isi minyak... tangan i sakit tau... kalau kecik at least berjaga2 la... selagi ada banyak ruang selagi tu aku sumbat macam2...cube faham dan mengerti isi hati ku ini... wakakak...

Kalau hanbeg kecik, dah tak leh masuk purse aku yang besar tu...tapi purse yang pakai tu pun En suami belikan time tunang dulu... heheheh... lama tuh... kang 2 minggu lagi birthday aku...tukar lagi...tu la i beli murah2... lariksssssssssssssssssssssssssssssssssssss.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ai tak pedulik you... i suke... i nak posing dengan jam dan beg baru... uhuhuhu....makin botak kepala laki aku... tak pa kan B... sekali sekala... heheheh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails