Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, August 18, 2010

Bila dah berkumpul

Suami ku telah membeli DVD Otomen... adoiii DVD yang aku rasa tak leh nak terima... Otomen?? Poyos moyos... ingat nak beli DVD loving2 ka tuk tontonan kat umah sama2... mengalah budak kecik...

Tapi ku tak halang... mmg dah minat the AnaS dari kecik sampai la ke besar... yang mengikuti blog aku lama *buget fofular tak habis* tahu la macammana taksubnya the AnaS dengan Otomen... kalau ada wujud la otomen ni kat Malaysia, mau aku rasa diorg ambik 'otogerap' tak pun volunteer nak jadi pembantu otomen...

Zamani mengingatkan aku pada Nazmi...nazmi tu dah tentu la... nama pun budak... umur pun 3 tahun... ni 34 tahun... segala sejarah pasal otomen mmg depa ingat... bukan sahaja laki aku... tiga2 sekali... apa sahaja berkenaan otomen diorg mengadap macam mengadap filem apa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lihat laaaa.... mak cakap dulu time diorg kecik2... mcm ni la... nak bagi khayal, mak buka tape... dulukan tape... VHS eh? aku pun dah lupa nama benda ala tu...agak2 la korang, diorg sekarang dah besar gajah... dulu mana ada DVD, VCD bagaikan?

Time ni Zamani anta Ijat gi kedai... diorg rasmikan dulu... tak tunggu abang beso balik...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sangat peliksss bukan nama otomen, jenis raksasa pun hafal... bercerita macam cerita pasal Hero... rupanya raksasa...

Betul you all... gue tak tipu... mmg mmg hantu otomen... Zamani dulu siap pernah plan ooo kalau ada anak... dia nak buat birthday party anak dia tema otomen... yang benda aku tak leh nak terima... kami sekeluarga pakai suit otomen... i was like!!!! heiiiii ko tak ada idea lain ke??? Tak pasal2 tak yah cari meskot raksasa... aku bertukar menjadi raksaksa kang... org jepun pun tak buat mcm tu... kan?

Dulu time aku mengandung... dia cakap kalau lelaki nak letak nama Aryan Tiga... bole??? Otomen tiga... tak tido malam aku... biar betul nak letak tiga...bila ku tanya apa maksud TIGA, dia cakap "Aik... sejak bila tak tahu maksud Tiga? Tiga ler... Three..." Bule??? Makan hati berulam jantung time tu... help mak... abak... dah dapat perempauan... dia letak Plak Aryssa Dyna Zulaikha... tapi setelah di basuh oleh MIL dengan FIL that time... nan ado makna... Dyna bertukar menjadi Dania... tapi siap bagitahu org dia nak jugak panggil Dyna... yang pelikss anak dia respond lak bapak dia panggil gitu... kenangan kenangan... tak mo lupakan semua tu...

Itu la Zamani dengan Otomen... heheheh tak leh nak pisahkan...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tang ni baru Zamani join...masuk2 terus ambik tempat... yang si Mr Ana (Anyah/Azizi) lak... sian Che Ta... nak gi beli susu anak2 kat giant terpaksa tunggu... dah pakai tudung sampai baring2 nak bagi suami tengok cerita fav... dan aku??? nasib baik bloger tegar... hahaha... gelap lakkan gambar2?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nak marah pun tak leh... kadang2 bosan jugakkan... tapi some time ku rasa cute jugak diorg ni... hehehe....

"Teruskan la... teruskan la.... begitu...." wakakak tetiba lirik lagu agnes monica kuar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails