Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, September 20, 2010

Lepas gian!

Khamis lepas... cuti satu Malaysia... biasalah ambik peluang la semua tuk berjalan raya. Kami lepas dari GHKL tengok pak cik Zamani, kami terus ke uma abang sepupu ku Nizam dan Kak Nadia kat Cheras.

Sebelum naik aku nampak kelibat adik sepupu aku yang sorang ni... cik gu hery... kul 3 petang, time matahari tercangak kat atas kepala, apa dia buat kat sini??? Rupanya???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Me :- Woit!! Buat apa tu?? Tak panas ke mandi panas2 ni?

Ery :- Eh dah sampai? Try la masuk, mana ada panas kalau masuk air? Kan air ni sejuk

Wahhhh loyar buruk plak...

Ery :- Tak bawak seluar ke? leh join aku mandi...

Kepala hotak hang! Dia cakap kat Zamani... bukan kat aku... hahaha

Cerita punya cerita...

Me :- Punya lama abang nizam duduk sini, tak pernah plak aku tengok atau dengar ko mandi pool ni?

Ery :- Eh kat sana aku naik bukit tau nak mandi...mana ada paip semua?

Sian...habis ko mandi stok tak yah mandi sebulan??? hahahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tapi aku rasa kalau dia dapat tukar semenajung mmg besar rahmat wei... tentu dia bersyukur sbb dari cerita dia, mmg sangat2 sedih.... tapi mengenangkan gaji yang beriban itu, terus menjadi pembakar semangat. Aku dengar dia kawasan pendalaman dua pun dah sedih... macammana la mereka dia pendalaman 3 tu... wowow... antara tempat pengajian mereka ke pekan (bukan bandar) mengambil masa 2 jam dengan bot laju...pendalaman tiga bak kata ery bot laju 3-4 jam... hambik ko! Kalau aku dah nangis berhenti terus kot... hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails