Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, September 13, 2010

Rindu sampai nanges2...

Tetiba aku rasa begitu emo...gediksss... tengok gambar bebudak ni aku jadi rindu. Berulang kali dok tengok video telatah diorg dalam hanset.

Tengok gambar ni kat FB che ta terus je berderai air mata. Kalah macam anak dia plak yer. Mungkin telinga ni dah sebati dengan suara mereka. Mata ni dah sebati dengan menatap wajah mereka, boleh di katakan hampir setiap hari. Dan tubuh ini dah sebati dengan pelukan mereka. Oh syoknya kalau ada anak!!!!

Aisyah menangis nak ikut aku balik Melaka raya tu. Berat rasa nak balik sbb dia start peluk kaki aku tak nak berganjak. Macam tu jugak dengan Aliya.

Aisyah :- Bawaklah aisyah mak long.

Me :- Mak long balik jauh.

Aisyah :- Kan aisyah selalu ikut mak long?

Me :- Tapi mak long balik umah nenek mak long, bukan umah mak long

Aisyah :- Umah nenek mak long kat mana?

Me:- Kat Melaka. Jauh sangat.

Aisyah :- Tak pa la, Aisyah tak notikan?

Aku jadi sebak plak. Setiap kali aku bawak dia jalankan aku selalu pesan kat dia jangan jadi noti, kalau noti mak long tak nak bawak jalan2 lagi terus dia ulang setiap kali nak jalan2 dengan aku. Aliya pun sama peluk kaki Zamani nak ikut.

Me :- Aisyah tanya mummy dengn abak bole ikut mak long tak? Kalau mummy bagi mak long bawak Aisyah ok. Lagipun Aisyah nak balik umah tok nahkan?

Aisyah :- Tak pa, Mummy bagi. Aisyah nak ikut mak long tak nak balik umah tok nah

Terus nangis. Puas jugak mak pujuk dia. Aku tak leh nak kata apa. Confirm air mata mengalir kalau tengok bebudak ni nangis. Dan yang aku tak leh lupakan bila Aisyah dan Aliya berdiri menghampiri kereta. Aliya siap pegang handle pintu kereta nak bukak pintu. Aisyah berdiri betul2 sebelah Zamani dengan linangan air mata, mengharapkan kami ubah pikiran dan bawak dia sama.

Me :- Syah nanti mak long bawak aisyah jalan2 yer...

Bila kereta undur dia terus ikut. Aku takut jugak kalau dia terjah ke apa. Aliya pun mencebik2 nak mengikut. Arggg tak leh ku ingat2 muke suci bebudak tu...

Now diorg kat Tokai... ikut che ta berpantang. Mungkin sebulan lebih. Mak long miss you Aisyah and Aliya!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails