Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, September 13, 2010

try update tru email

senang ati sekarang bole update kat mana2 janji ada email. Sekarang nak update pun boleh cume leceh sikitkan, nak upload punya la lama... Terus register tuk update blog tru email... Maka kalau saya mengadap E72 saya lelama maknanya saya tengah update blog la yer. Tapi yang tak syoknya gambar tak leh nak upload plak. Application tru mail payah kot. Nak gune tru sms tapi hanya number US sahaja... Mau menjerit laki aku tengok bill biniknya... Tapi tak pa... Janji bole update je... Gambo bole update tru lappy aku yang comei tu... Uhuhu... Ok chow! Time tuk kirja...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails