Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, October 29, 2010

Di manakan ku cari ganti

Jiwang jom!

Ku cube cari lagu ni version yang artis nanyi reramai tu... nan ado lak... mungkin baru.

Tapi artis lain nanyi tak sama dengan Arwah Tan Sri P. Ramlee. Aku prefer dia jugak nanyi... sayu je bila dengar...tetiba nak feeling sengsorangkan? Pedulik!!!!
Baby this for you.........

Hendak ku nangis tiada berair mata
Hendak ku senyum tiada siapa nak teman
Kalaulah nasib sudah tersurat
Begini hebat apa nak buat

Di mana kan ku cari ganti
Serupa dengan mu
Tak sanggup ku berpisah
Dan perhati patah, hidup gelisah

Alangkah pedih rasa hati
Selama kau pergi
Tinggalkan sendirian
Tiada berteman dalam kesepian

Dunia terang menjadi gelita
Cahaya indah tiada bergema
Keluhan hatiku membawa derita
Kini kau jua tak kunjung jelma

Di mana kan ku cari ganti
Mungkinkah di syurga
Untuk kawan berduka
Menangis bersama, selama-lamanya

Cukuplah kalau kami gaduh... oh rumah terasa sunyi. Sbb Zamani selalu kacau aku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

::Selalu je nak sakat aku ::

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

:: Membuat aksi yang kadang2 tak leh nak terima akal, tp kena terima gak ::


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

:: Tak pernah nak seyes... sampai buat aku tergelak::

Dia manja....

Dia mengada - gada...

Dia penghibur duka lara...

Dia tempat ku bersandar....

Dia tempat ku kongsi duka dan gumbira...

Dia adalah segalanya...

Suami, teman, sahabat, bapa kepada anak-anak ku ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dia suami ku... saya cinta kamu... Tak dapat ku cari ganti kamu di mana2...

P/s : Terima kasih sbb kamu berjaya mengembangkan muke dan badan saya en Suami... uhuhu. Itu la tanda saya bahagia...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails