Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, October 8, 2010

What TELAH happen blogspot???

Bukak blogspot kat bahagian reding list kuar entry dan gambar yang korang upload besar gedabak! perh terkujat!

Saya tak tipu tapi ini terjadi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ok kebetulan gambo anak beranak ni yang kuar kat dashboard aku time nak baca blog kengkawan. Dah boleh buat ferem gambo da... bukan la tak suke tapi payah la scroll panjang2. Aku dah la following banyak blog. So hagak payah nak cari satu persatukan?

Haiz... refesh banyak kali pun sama. Tak kisah la nak ubah setting ke apa. Tapi bagi ku terlampau besar sangat satu pic kat dashboard. Kalau aje jenis malas nak clik view blog org, aku baca segala keretapi sekali imbas je. Balik atau ada masa terluang baru baca. Kalau gambar je dah cukup satu tu konker. Payah la ni!

Korang suke???

Confirm bukan pc aku atau network aku yang masalah tapi mmg sah sah setting blogspot sbb org2 lain pun alami benda yang sama.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails