Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, November 8, 2010

Hadiah Teka benda

Ingat lagi tak kuiz yang aku buat time raya tu? Alaaa entry ni...

Yer pada mereka yang cube meneka tu, thanks ya... tapi time tu mmg aku tak tahu nak bagi apa sebenarnya... dok pikir jugak lakan?

Tak pa... baru je ku anjur kuiz teka. So hadiah dia idok la hebat mana.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

So hadiah dia pouch make up by Colorful Club. Tak pernah dengar? Hahah me also. But oklah the material, kain dan ber span. So kalau nak jadi pouch letak small purse and handfon pun kalau anak buah baling pun selamat lagi... hehehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Macam2 kaler... but kamikan pasangan sang merah... so prefer the red... Pouch tak la besar sangat dan tak kecik sangat. Yang sedang2...yang pasti ini adalah penghargaan aku pada reader aku.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hahah tulisan buruk... pedulik lakan? Lebih dari sebulan wokeh! Nasib baik pemenangnya dok area klang je. Itu pun lambat...pang pang muke saya yang very the gebus ni...
Tapi khamis lepas mmg paksa diri tuk hantar jugak...dah beli hadiah ni simpan kat dlm handbeg sampai ke mana2 aku bawak... ishh tak leh jadi, takut aku yang terpakai lak beg ni, so hantar hari khamis jugak pakai despatch opis...
Mati kena tembak dengan bos gune despatch opis tuk kepentingan diri sendiri...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Azy sangat sporting ok! Dia snap and sent to me pic dia dapat hadiah ni...sweet... nasib baik dia suke...hahah walaupun tak suke dia kena suke kalau tak akak tersentap...ngeh ngeh ngeh...
Sedondon plak dengan baju yang dia pakai ari tu...
Nanti aku buat lagi yer kuiz ke apa kat blog ni... sebagai penghargaan aku kat korang. Walaupun aden ni bukan blogger yang fofular, tapi apa salahnya sebelum terkenal... wakakak lariksss...kang dah terkenal i tak ingat sangat you all yang baca blog ai...kan kan kan...
Sila la layan angan2 aku yang tak berapa nak menjadi ni ok!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails