Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, November 8, 2010

8 Nov 2008

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Title :- Thank you


Ari sabtu ari aku buat entry tuk semua org... ngeh...ngeh...ngeh...TAG ke Award ke Special Thanks ke... senang sikitkan? erm idea...idea...

Lately aku feel so so so down... aku tak tahu nak cakap dengan siapa... sbb bagi aku sometime ppl tak faham apa yang aku rasa... i need someone yang sekepala dengan aku...kira when you luahkan sesuatu pada dia, dia akan bersikap terbuke... kalau cara aku salah diam je... tak yah condem akukan... tengah marah lagi nak komdem aku, silap mmg hangin! Tp kalau aku betul, join the club kutuk sipolan muahahah mmg aku seorg yang kijam.... so?!! uhuhu *gelek2*.

Tah susah nak cakap... kadang2 aku sendiri tak faham apa yang aku nak... susah nak baca aku ni! uhuhu... so bila aku tengah dtg angin tak baik, tak semua org aku akan selesa tuk berbicara... dan sekiranya tak ada org, aku akan diamkan diri... kepala tengah serabut jangan serabutkan lagi... so jangan tanya aku KENAPA sbb aku cukup malas nak cakap kenapa... kalau aku nak cakap aku akan cakap sendiri, tak perlu tanya 18 kali kenapa...kenapa...kenapa...dan kalau ada yang sensitif tu, selagi korg tak ada buat salah dengan aku, jangan la dok tanya aku apa salah korg... capek!tak yah terasa2... gue ok cume sajer gediks nak bersendirian tak mo kongsi dengan sesiapa... bole?

Wahhhh ada faham? Ada yang tak faham... aku tak kisah... time2 tengah hangin ni aku tak harap semua org faham...dan this opportunity, special thank to..... jeng! jeng!

Thank You


Bukan aku nak bodek dia yek sbb aku tahu korg mesti cakap 'alaaa.... sikit2 thanks to dia ni, bodek la tu'... sukati akulah kan... muahahah. Pengaruh rakan sebaya namanya ni.

Hahah mungkin kami ada persamaan kot... both of us hate MTCL (wakakak) only we know apa maksudnya... XXXX, shhhhhhh jangan sampai org lain tahu.... memang kena tembak... tak tahu la... may be kita ada pengalaman yang sama.... those yang poyoz selalu dtg dari golongan itu...dan golongan itu jugak banyak membuat aku sakit hati... bias!bias! Tak semua MT macam tukan... tapi for me 80% la... sbb tu ada sikit sakit hati. Hahah...ok dear friend... special wish for you...


Thank You!


The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nan Ado entry....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails