Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, December 13, 2010

Hadiah buat ku...

Ingat tak aku pernah cerita pasal aku tersentap dengan Zamani? Before kami main bowling ari tu?? Ha... ini adalah kenyataan... mmg sentap betul2...

Pasal apa aku tersentap? Tak yah le cerita sbb kecik je pun. Tapi akukan juara besarkan keadaaan... org kata terlajak perahu boleh undur atau minta res-Q... tapi kalau dah terlajak kata2... mmg payahlah... luka di hati tiada siapa yang tahu... ewah ewah...

Zamani mmg suami yang baik.... *Sila kembang idung en suami....*

Aku tahu aku di kalangan beruntung... dan dia tak untung sbb terpaksa melayan kerenah sang isteri yang hangin satu badan... my bad... forgive me.

Tiga hari tak bertegur siapa mmg payah la... komunikasi pun pakai sms... hahaha.... giler kentang merajuk lebih2... aku lak jenis dah buat salah nak mintak maaf depan2 tak leh la... takut dia tarik2 muke akak lebih sensitip...kang beli tiket flight ke London siapa nak teman??? hahaha tetiba...

Tapi bak kata che ta...

"Seorg isteri yang bijak dan pandai memujuk suami, dia adalah isteri yang terbaik..."

Ok itu adalah tips yang kita kongsi sesama la ye? Kalau korang sayang suami la... tapi aku boleh di kata ego... i dont know, nak lentok2 mintak maap mmg nan ado... hanya sekadar sms dan email... but Zamani dia mmg cool... i can say that he is loving husband. Mungkin itu la jodoh kot... walaupun dia PANAS tapi dengan aku dia sejuk sbb aku masih PANAS... kepala angin jugak. Hehehe....tak tahu la kalau dua2 panas. Mau melayang periuk belanga kat umahkan?

Anyway nak di pendekkan cerita...

Org kata saat yang bahagia bila lepas gaduh... tell you kalah pengantin baru... hahaha... kalau gaduh tu sehari macam setahun... berat badan aku turun mendadak 3kg...bila baik tambah 4kg dalam masa sehari... wakakak.... itu la bahagia... i belai u, u belai i... ngeh ngeh ngeh...

Lagi sweet dan terharu bila.......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

:: For me ::

Walaupun yang buat silap ni aku tapi Zamani tetap Zamani... terus tersenyum comei macam kambing... hehehe....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Terus nangis tau... yer la sepatunya aku la yang bagi hadiah ke apa tuk minta maaf... tapi sudak terbalik la...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kad dan ucapan yang aku rasa nak pengsan baca..mayak lomantik.... sori yer hanya tuk tatapan aku.... kang korang sakit kronik muntah2 hijau dan kuning.... kih kih kih...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dan tak lupa coklat kegemaran ku.... Fellelo Locher... huhuhuhuh....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sedangkan lidah lagi tergigit... inikan pulak suami isteri.... aku akui aku ada hangin tapi nak buat macammana mmg dr kecik macam gitu... tapi aku sayang suami ku dan mereka di sekeliling ku... walaupun suami ku baik tapi aku tak ambik kesempatan ok. Uhuhu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Semoga hubungan ini kekal selamanya... Hubby i love you... muaks!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails