Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, January 27, 2011

Nak jugak!

Ok ada few ubat yang aku kena makan tiap2 hari. Nak jaga kesihatan la kata. Uhuhu... harap vitamin2 ini tidak mengemukkan aku yer.

Akukan jenis suke bertengek kat watson. Bila tak ada barang nak beli. Saje gedik beli benda ni. Konon tak nak miss satu hari pun makan ubat. Gara2 tengok mak ada sebekas mcm cantik je. So gigih la beli.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Than mak suggest aku makan ubat ni. Tuk penjagaan kulit. Dan vitamin tuk badan kita. Time memuda mak makan ubat ni jugak. Elok jugak. So atas bantuan acik google ini adalah kebaikan ubat ini...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kebaikan Minyak EPO berkualiti untuk kesihatan dan kecantikkan:


  • Membantu mengawalatur kitaran haid
  • Melegakan Sindrom Sebelum Haid (PMS)-iritasi, sakit kepala, sakit payudara, kesenakkan dan kekejangan perut
  • Mengurangkan simptom putus haid-panas badan, peluh sejuk kemurungan dan kekeringan faraj
  • Menggalakkan kulit yang sihat, muda berseri -bermanafaat kepada kulit yang kering, tua atau berminyak.
  • Melegakan ekzema dan alergi kulit
  • Memperbaiki rambut yang kering dan rosak serta melegakan kilit kepala yang gatal
  • Menguatkan kuku yang mengelupas atau mudah patah

Ni yang aku dapat. Tapi tuk period pain pun elok jugak rasanya. Pernah baca one article yang aku share kat facebook. Since post tu dah lama. Aku malas nak cari. Aku belum nak putus haid yer. Wakaka. Tak pa la kita cubekan.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aku makan ubat??? Ha??? percaya tak ni? Uhuhu. Besar nak mati. Tak muat nak masuk bekas2 tu ok. Tensi akak! Kena bawak satu botol terus dalam beg. Feeling2 nak masuk bekas hanya mimpi! Besar la ubat ni. Aku kalau makan ubat ni, ayaq satu botol sbb ku terasa dia tergantung kat anak tekak ni. Ha! leh caya tak? Panjang ibu jari aku.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ha! yang pink tu dah cukup besar aku rasa. Tapi ada besar lagi. Dah la makan 3 kali sehari. Pengsan!!!! Tp apa kan daya, kita org pompuan lagi umur dah ceceh angka 3 dah kena jaga semuanya. Tapi my friend kata EPO ni membuatkan kita tambah selera makan. Baru je makan mmg nampak la. Perut dok minta di isi je. Dan doktor menasihatkan aku tuk ambik jus yang banayk banyak. So apa kata dalam beg letak buah apple. Lapo kita ngap apple.

Semalam kul 11 ajak zamani kuar gi kopitiam. Craving roti bakar. Diet la konon... KONONNNN je......

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails