Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, April 11, 2011

Adoi la en suami

Semalam balik umah mak dalam pukul 6 mcm tu. Aku mmg nak g Watson nak beli barang2 sikit. Ingat nak ajak kejap than malam leh balik klang. Ye la at least dinner kat umah mak sblm balikkan? Tapi ada org nak diet katanya.

Aku dah bagitahu ibu tak masak kat umah. Dia tak sihat lagipun bila tengok kami laki bini tak ada, gi umah mak, maka ibu mmg malas nak makan sbb takut tak habis. Lagi pun lauk semalam ada lagi. Ibu warning awal2. Dia kata nak diet so oklah balik umah klang.

Aku lak lapar...hahaha... tengok lauk ayam sambal semalam ada lagi. Nasi pun boleh la tuk dua org makan cukup kot. Maka aku tak le menjemput laki ku makan. Makan sendiri sbb dia bz mengadap PSP.

Tengah syok makan dia turun. Ye la aku ingat memula nak makan buger ramli tepi jalan je. Dah org tu bz main PSP. Perut lak minta di isi cepat cepat cepat! Kritikal kalau tak makan nih! Jadi idok la kawan hidang ke apa. Kang tanya banyak kali ada org tu cepat melenting plak.

Tahu2 dia ke dapur... senyap je...

Kuar dapur tersenyum dengan sepinggang nasi... alaaa siannya....

Me :- B nak telo? ayang goreng telor tuk u....

Gelabah ok. Ye la at least kalau lauk tu kasi panas ke apa dulukan? Ni yang buat akak nak sentap ni...kalau dia nak makan tadi kan senang aku panaskan apa yang patut. Ha makan nasik sejuk dengan lauk yang sejuk jugak


Zamani :- Nanak! ni pun cukup.

Me :- Sambal ayam je? Jap i goreng telo eh??

Zamani :- Tak mo... ni cukup. Nak air je

Ok aku buat air ais kosong. Cukup la, less sugar la cik abang. Kalau makan minum sirap, teh O ais, minum air manis2 ni mcm tak elok lak. Dah buat ais kosong aku rasa mcm isteri pemalas lak. hahaha...

Alahhhh sabar ye b yer... dah ok semua i janji will take care of ur perut. I masak mcm biasa. Jadi semalam aku tengok dia makan dengan penuh kesian... ala... macam rupa org bujang je laki aku. Uhuk... im soriiiii!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails