Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, March 22, 2013

Berakhir nyawa sebuah bb

Sedih ari ni! Makan ati! All day habis termenung tunggu phone restart. Tak bole nak guna langsung. Benar la kata org black berry mmg cepat hang. Memula alu tak percaya tau. Bagi aku kalau org guna elok, takkan cepat rosak. Sbb ini phone pertama yg aku pakai rosak. Pes time phone yg aku pakai rosak.

Mmg rezeki pakai s4 galaxy nampaknya encik zamani. Wakakak tention abang zamani kau. Tp aku sedih sbb itu hadiah hari jadikan dr encik somi.

Terus hantar g repair. Tak rasa nak tolak ke apa. Now using IP amani iman. Ini pun nak berebut dgn ibu tau amani ni. Hahah dah ko kata phone diakan?

Aku diam je dia melalak nak mainphone. Idok la aku bg sbb bill wei! Bising bapak ko!

Error typing harap maafkan. Tangan debab mestila taip terhegeh2. Ni pun separuh stress! Hetchu! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails