Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, April 23, 2013

clean my list

Salam...

banyak sungguh menulis hari ni. Ekceli tengah menunggu kerja, tak sampai lagi punch card pekerja asing ni... haiz... so tu  yang sooooo free...

Anyway nak bagi tahu ni. Aku tengah mengemas kini account Fb aku. Yang mana aku tak kenal, aku mmg Unfriend. Gambar yang tak familiar dan nama yang agak pelik, kalau korang kenal aku tapi tetiba tengok u are not friend with cida, add me back and pm me bagitahu you siapa.

Buget retis ke kau?

Aku rimas la... aku pun tak tahu aku kenal ke tak. So aku harap list dalam FB ni adalah list yang aku kenal. Walaupun aku tak berapa nak kenal and mostly kawan blogger or kawan on line FB yang biasa aku bual or komen, mmg tak buang la...

Again, aku nak Fb aku kawan2 aku... bukan dalam 500 org 10 je kenal...artis pun aku delete. Hahaha ko mampu???? Tah la, artis sekarang pun banyak 'page', so profile facebook ni macam tak bermaya je. So apa kita buat??? kasiii delete!!! hahaha...

Bukan nak tunjuk lagak ke apa. Tapi banyak2 pun tak kenal,kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails