Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, June 17, 2013

Hari Bapa

Assalamualaikum...

Semalam hari bapa... aku tak wish pun ayah aku... sbb dia tak ada FB dan kalau ko wish pun dia tak ambik port.

Anyway tak ada la sambut sangat. Tapi semalam meriahnya wish fathers day... and looking at AmaniIman, aku yakin dia mesti nak wish abak dia more dari dia nak wish omak diakan? #sentapatimak

Tapi nak marah abendanya...dah itu bapak dia...kang baik dengan org lain cammana??? siapa nak jawab? Maka semalam kami anak beranak pun bole tahan bangun lambat. Aku bangun kul 11, bila bangun tu, terpk nak buat apa yer? Sekali mak cik kecik ni bangun... terus aku siap dan bawak dia turun mandi dan siap.

Anak abak ni manjakan? mulut dia!!! Abak abak! Sbb dia nampak abak dia kat katil tido! Tu yang dia tak tentu arah dan tak percaya mak dia nak bawak dia berjalan tanpa abak. So lepas siap, masuk dalam kereta, duduk kat car seat belakang. She so behave tau... dia dengan akukan dia seram sikit. Hahah dengan abak dia je dia mengada. Nak kedepan nak ke belakang. Dengan aku satu bunyi ke, harus la kenakan. So dia hanya tanya abak, sekali je. Aku cakap kita nak beli barang tuk abak. Dia senyap... bagus... senang kerja mak ko.

Anak Abak... macam akan pergi jauh je dari abak sampai mencium tag kerja abak! ko ikut abak ko gi mana2 ada ko cium gamba ibu nak????
 Ok gambar di atas gambar lama.Ingat tak last year aku ke Empire hanya berdua dengan dia? Heheh still have this dalam phone

Tapi pakai harness la... mencabar sbb dia dah pandai minta barang. So benda yang dia suke je dia ambik ambik. Aku lagi nak cepat, bole dia baring tengah jalan sbb nakkan belon! haiz. Tak ada apa pun menarik fathers ni... balik2 mug mug mug... dah beli kang, aku jugak yang pakai. So ke Famos Amos la kita beli cookies. Zamani suke cookies Famos Amos tu...

Aku suruh amani iman pilih. Ingat bagi coklat je la... tapi budak gedik ni ambik yang ada bear. Aku letak balik dia melalak... eshhhh pelik la ko ni. Hahah maknya pun, tadi suruh anak pilih. Than marah pulak yer... kah kah kah... gasak ko la.

pilihan amani tuk abak.


 Anak aku ni mmg minah bear. Dia suke bear tu kot.... nasib baik bear2 besar kedai tu letak atas. Letak bawah??? gaduh la korang anak beranak kat situ... kih kih kih

Key chin bear ni bole la abak sankut kunci kereta macam pak teh awie... ada beran abak??? ha ha ha!


From me... with love...

Mak dia pun tak nak kalah... hahaha... sibuk nak bagi hadiah tuk abak... motip???

He been nice man into our life... Me, and the girls. I still cant forget his tear when Aryssa is taken away from us. He being with me all the time. Every minute. Dan aku tahu dia lebih 'sakit' compare me sbb dia yang memeluk dan mencium Aryssa... melepaskan 'dia' di tempat yang sepatutnya....sob sob...


Amani Iman Zulaikha.... i know she love her father and grateful to have a father yang sentiasa memerhatikan dan berkorban apa sahaja tuk dia. Yah macam bapak org lain tak buat eh?? maksud aku, Zamani bole bangun buat susu amani, sebelum tido, tukar lampin amani, mandikan amani, kerja2 yang mak mak buat ni. Siapkan amani, penuhi kehendak si kecik tu. So she more close to her father compare mak dia. ho ho...

Bila jauh... ubatnya video call - gambar hiasan -


 Suke gambar ni... abaikan rambut amani yang tak terurus tu... puas dah sikat, macam tu jugak jadinya... redha dah pasra la amani iman. Sok dah besar kita gi saloon sama2 ok... kita buat rebonding sama2... Pandai pulak bila aku cakap bagi kat abak, lembut je bagi abak, tapi tangan tak lepas. Hahaha bear tu saya punya abak!!!! bagi tak iklas namanya. Jeng jeng jeng....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
CidaZam bercerita lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails