Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, June 9, 2013

Tudung trend terkini

Salam....

Sekarang aku dah mengila tudung2 online ni. Bertambah pulak website2 ni pembelian bole beli terus melalui kad debit, laju je la buat paymentkan...bahaya betul. Tiap kali beli mesti transaction approved. Hahahah alasankan? Mak aku bising tudung ko dah banyak! Bla bla bla... Haruslah sbb dia yang basuh gosok tudung aku. Kalau bertambah koleksi tudung makna tambah lagi la kerja dia. Heheh. Tah la sejak kerja Shah Alam ni, semangat nak bergaya. Terasa bertambah keyakinan diri tu ada. Walaupunnnnnn saya idok la cantik manakan?

Kalau aku mengadung mesti org kata anak aku perempuan kan? Hahaha...

Tapi saya tak bermakeup... Itu malas!

Satu yang saya malas, bila ada baju, kaler tudung tak ada. Aku nikan tak berapa nak kurus, so apa pun itam je. Nak nampak muke tu tirus. Hahaha tak ada maknanya. So bila tengok model Al humaira pakai tudung shawl half moon tetiba nak rasa gorges macam diorg... Mmg tak pun la kan? Tapi pedulik apa saya! Terus clik clik clik buat payment....



Tak mahal pun.... Kan?



Bila dapat confirmation transaction ni, muka la gigit jarikan. Hahah fedulik la. Sedapkan hati. Sekurang-kurangnyakan beli tudung bole pakai lama. Kalau beli baju sendiri stress kalau tak muat, sekurang2nya ko gemuk pun, kepala ko tak membesarkan? Hahaha logik tak alasan ku? Kalau beli yang sarung pun ko bole perasa ko membesar sbb ketat bahagian pipi. Ada je dulu pakau tudung sarung siap berbrooch bagai, tetiba tak perlu brooch. Apakah ertinya itu????

Best part bila penghantaran less than 3 days.



Tadaaaaa.....nak buat lagu mana, kalau laki ai tu kita ajak ke kota damansara nunnnn dia jadi hijau. Mendengar bebelan dia je dah buat tatak patah hati.

Kali ni gue rembat kaler ijau dan kelabu.




Warna kelabu dah sama dengan sofa...


Ok gedik sikit...menjadi fav tudung lepas tukan... Hahaha....

Ok satu lagi tudung on line yang saya suke Sugerscraf. Ni beras saya tag kat FB... Terus je tak bole duduk dengan tenang di opis. Macam org tak boleh kuar window shopping. Dalam opis pun boleh la cuci mata... Maka terorder ok! TER menunjukkan tidak sengaja. Tapi yang aku suke, kita bole ambik kat kedai diorg kat sek 7. Sek 7 tak la jauh mana. Bula dah buat pembayaran, cakap dengan. Abang zamani nak ambik tudung.... Dah bayar dah pun, hahaha.... Ai malas kan laki ai serba salah nak kuar duit... Keh keh keh



Gila jap masuk area tu! Gila tau! Nasib baik laki dan anak ada... Kalau tak aku masuk satu2 kedai tudung... Haven la! Bawah kedai kat Fareedah. Idok la akak masuk. Tapi hujung kedai tu Radiusite. Argggg tabahkan hati wahai cida... Ho ho


Sekali! Abang zamani follow belakang... Ingat tunggu dalam kereta je... Hahaha... Tu la nawaitu sblm abik dah salah. Cakap kat dia nak ambik je. Sekali tu tak leh tahan diri nak meronda satu kedai tengok koleksi tudung situ...



Che ta telah mengtag saya tudung terbaru ni... Haruslah try... Hahaha. Bila sarung terasa tak cun... Hahaha salahkan tudung fulak. So nasib tak cun, maka saya tak beli...try je dah puasati.


Laki duduk jaga anak kat luar... Mak try tudung... Hahaha mud zamani baik.... Bila aku keluar dr bilik tu, dia tanya kenapa tak beli... Hoi... Jangan....



Saya telah menyambar dua shawl.


Satu RM 39 dan satu RM 49



Esok terus gedik nak pakai tudung barukan... Ini yang RM 49. Kain dia stretchable. Agak payah nak pakai sebenarnya... Tapi saya cuke coraknya.



Dan yang ni RM 39... Ooo sangat susah nak pakai tudung ni, sbb material dia menegang dan licin... Saya pakai inner Al humaira yang silang tu. Tudung ni tak sesuai la nak gune kalau ko nak cepat. Boleh jadi ijau kau kat situ... Tapi saya suke jugak corak dia yang best... Heheh

Ok itu je nak cerita... Masih mencari lagi kedai online hijab yang cantik2... Tag la saya di fb lagi yer... Haha


- Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

Mimy Hamid said...

nasib baik aku pencinta syria..save duit heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails