Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, September 7, 2013

it's 7 September


Assalamualaikum....

Wah buat entry sendiri.... ko mampu? chewah mampu je la...

Kerja lak ari ni... apakah! sadis! Tapi tak pa separuh hari... kerja melambak tapi sebab besday akukan... ikut aku la nak buat kerja ke tak. Mmg tak ada hati nak kerja pun. kih kih kih.

Semalam terasa dengan Zamani... biasalah laki ai tu... dia nak kata aku ni boring... balik kerja mengadap phone, bla bla bla... dia??? choiiii komplain plak. Memandangkan amani iman pun semalam tak tido petang, maka kul 10 dah tido...

Percaya tak??? Aku pun tak ingat its my birthday eve... poyonya statement...

Semalam tido... mimpi macam tengok konsert kot... tapi tak dengar suara... hahah tetiba macam ada cahaya yang sangat terang... dengar lagu besday... aku bayar tiket konsert ni dengar lagu besday??? tetiba bahu macam di goyang...

What the hack???

Mata berat nak bukak... waaaa ada okestra buat lagu besday... ibu, didi dengan zamani... with cake in hand.... ai malu... no camera pls... heheheh mmg tak berani der diarg nak ambik gambar ai...

Got this from hubby...



No beriberi... no apple this year... hahahaha.... sampai aku pun tak rasa apa aku nak.... sbb i got my S4... kalau aku tak beli, aku mmg paksa abang Zamani beli... ahak...paksa... jangan ko main2 dengan aku... zikir kasih ku kuat sampai abang zamani ko pun turut tak tido sama kalau aku nak sesuatu...

Sbb tu la dia bagi aku buku ni... hahahah....

Enuff is enuff lakan....


First page.... bila bukak... aku tersenyum... so sweet... Insya Allah... semoga aku jadi isteri yang sentiasa menjadi pujaan dan rinduan suami bila berjauhan... awwww....i know he will miss my SENTAP all the time.... hahaha ada ke???

 Im to old to get this card yang cute...



And my birthday kek... semalam aku rasa aku sempat potong je... hahahah dah makan dah??? kui kui kui....

To my best and special friend....my husband Ana NorZamani.... tq honey for the lovely surprise...  insya Allah... bimbing la daku supaya aku sentiasa menjadi bidadari mu di dunia dan di akhirat...

To my Mom and Dad....

Mom as usual will remember my day... ayah? well ,i never remember pun he wished me any wish birthday, erk pernah ke? but i know dia ingat sbb sepanjang aku belum kawin, dia la sponser kek on 7 sept every year... hahahah bagi duit kat ibu, pilih la kek apa pun.... but i never complain... itu dah mmg dia... tanpa ibu dan ayah, aku tak dapat tengok dunia ni...

To my sista....Rafidah and Raudhah...
Me love you... hahaha... diorg pun tahu kalau tak wish aku mmg setahun black list... Sentap!!! ahahah... fidah thanks for being there when ever i need you sista. Didi walaupun no present or anything, terima kasih atas ingatan.

To My Parent in law...
Terima kasih atas ingatan... never fail to wish me since i become part of the family...love you mak and abak...

And to all yang mengingati...

Terima kasih.....

Saya masih punya 13 jam untuk bersuka ria di hari istimewa saya.... till then u ols....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 CidaZam bercerita lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails