Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, March 7, 2016

Pendaftaran sekolah bagi sesi 2018

Akhirnya! Terlaksana impian tatak nak daftar anak kat sekolah lama ku. Convent klang. Siap pilih convent 1. Tak nak convent 2. Hahaha. Jilaka perangai kan?

Sekarang online. Terima kasih pada kawan2 yg sudi kongai maklumat. Kalau tak aku pun tak tahu. Ada yang cakap susah nak dapat sekolah tu sbb ikut alamat mana kita tinggal. So setiap tamankan dah ada sekolah. So gigih la aku dok cari alamat rumah yang dekat dengan convent. Rupanya procedurenya ko kena online dulu.



Gi ke link tu and buat pendaftaran. Kemudian sila print borang pemdaftaran online.



Borang ni yer. Kena submit kat sekolah. Tetiba time abang zamani bawak balik borang ni, ada nota kaki kat bawah tu...



Kalau la abang zamani bawak balik borang tu lambat2, dan dah lepas 2 minggu. Mau akak meroyan. Kan? So terus je bertindak cepat. Aku mmg dlm perancangan nak settlekan benda ni sblm setat kerja. Kerja tak dpt lagi. Interview je.

Kena gak isi manual. Diorg bagi borang tuk isi jugak. Sajer nak bagi aku lepas rindu kat sekolah ni agaknya. Hahaha



Sampai sekolah terus gi pejabat sekolah. Chewah tak sesat der. Kata my schoolkan? Menonong aku jalan macam pero der! Abang zamani tinggal belakang. Sesat bang tanya org yer.





Kerani sekolah. Aku syak dia yg tak nak layan pertanyaan aku first time aku call sekolah tanya pasal pendaftaran ni. Haha maaf la org nak buat kerja jahat, gigil tangan. Sebenarnya nak ambik gambar pejabat sekolag ni da proper. Dulu seingat aku satu meja kerani dan bilik pengetua. Sekarang advance kan? Uhuhuhu



Selfie. Gah gah gah. Motip tak di kenal pasti.



Ok selesai sudah... sekejap je pun. Bayaran rm 3 di kenakan yer. Duit setem katanya.



Cop di belakang surat beranak! Yeah...

posted from Bloggeroid

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails