Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, March 30, 2010

Bicara pagi...

Gud morning semua... ha korang sakit mata dak??? merah ko page aku... hahaha!

Pagi ni mula berblog di rumah baru... walau ku tahu tak ramai nak baca lagi... tapi tak mengapa, aku menulis bukan kerana nama... aku menulis sbb aku suke... suke bercerita... rasa puas kalau menulis nikan?

Layout umah baru ni kureng sikit... biasalah akak wanita berkerjaya... ngeh ngeh ngeh... kalau nak mengadap je blog ni, ada jugak kena buang kerja...

Eh dalam ku privatekan blog lama aku, semalam sajer check nuffnang aku... wahhh teruja! RM 58... gerak jugak?? Ku ingat tak gerak... ni semangat nak blog ni.

Sorilah kengkawan... baca je yer... kalau tak dulu aku giler glamer... hahah... but now aku rasa tak perlu dah kot... yang suke baca continue la baca... yang tak suke saya tak paksa anda baca. Sbb masing2 ada citarasa jalan ceritakan?

Actually blog ni dah lama bukak... tu yang kalau korang tengok bawah tu entry start bulan Feb... En Suami terkujat... awat Feb??? Haaaaa... nak merajuk la tu... maklumlah diakan die hard fanz akak... (hahah terberak ko di situ...)

Hari ni gue puasa... uh tabahkan hati ku Ya Allah... balance puasa macam world of tambun! nak pengsan bila ku kira semula... tapi apa nak buat... jangan merungutkan? Dah itu kewajipan dan wajib di bayar dengan apa cara sekali pun...

Time ni la tekak haus!

Time ni la perut berbunyik!

Time ni la konon rasa nak pengsan!

Kalau tak?? melantak tak hengat org... oklah nak buat kerja... see yah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails