Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, March 30, 2010

Clash of the titans

Aku bukan peminat game PS 1, 2, 3, 4, 5,6... tapi bagi kat abang Jamani ai, dia mmg die hard fan... lepas game ke movie... baru aku tahu Clash of the titans cerita games... ku boleh rasa kebosanannya nanti...

Sila tahu kat umah pun aku ada kartun... dulu belum kawin, ibu dok tengok kartun... naik bosan, dah kawin kena layan suami yang suke tengok kartun...

Semalam landing kat akak... senyum lebar...

"Bila mau tengok clash of the titans??"

Ermmm syok jugak tengok midnite. Kenapa lepas kawin kami tak tengok midnite lagi??? Dia salahkan aku... sbb memanjang komen mengantuk... jangan salahkan saya... saya penat buat kerja di opis bersambung di umah... heheh tapi tu la gatai jugak mulut ni cakap mengantukkan?

Ermmmm tak pa, saya isteri yang menurut perintah suami... wakakak... dia nak bawak ikut je... kang dia bawak perempuan lain, ekau jugak yang menjerit... may be this weekend? Ermmm midnite... nan ado org nak memekak kitaorg balik pukul berapa... kan kan kan... erk ada ke?

Ermm silap2 abang Jamani yang berdengkur kat wayang kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails