Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, April 5, 2010

Shopping!

Sila tahu akak kalau tak shopping mmg tak shopping... tapi kalau bulan tu akak da mule shopping... duit ni ku tinggalkan di kedai2 yang ku rasa aku berkenan...

Aku very the simple... baju aku tak ada maknanya nak lebih dari RM 50 hengget...siankan aku? Tapi tuk apa? Ko pakai brand 1000 henget pun org tak pandang, plus... gitu jugakkan muke kita... hahahah... dush dush...

Ampun semua...

Ada org yang mampu nak bergaya lebih, bole la... aku buat account... aku tahu la... bila depa dok antar statement credit card diorg ni, ada jugak belanja kat kedai2 besar... sampaikan seluar had kecik kat dlm pun cecah ribuan hengget pun ada... yang penting keselesaan... macam akak mmg tak mampu... teringin ke nak pakai? Tipu la kalau tak ada... tapi tah... benda2 yang org kata cepat lupus ni terasa sayang. Sbb fasyen berubahkan?

Bulan ni abang Jamani hulur duit... dia siap cakap...

"Duit belanja bulan ni, B bagi ayang XXXX, ayang nak beli baju ke kasut ke tudung ke, pakai je."

Eh dpt green box aaa....akak tak leh dpt arahan macam tu... heheheh...berdosa besar ooo kalau tak ikut arahan suami...agaknya laki aku pun boring, bini aku ni baju tu je dia dok ulang pakai, malu la tu...lalalala hehe tetiba maka last week ku dengan rakus dan tamaknya beli baju2 berkenaan...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Semua baju kat atas ni RM 30 satu.. murahkan??? Seksi pun ada.... dush dush... aku rasa selesa la walaupun bertudung... sbb mmg la seksi... tu kalau ko pakai baju tu je... sbb kitakan bertudung, so baju ketat sangat payah... org kata nama je tudung, badan nampak jugak... baik tak payah...bla bla bla bla... tu statement orgkan? So agak susah jugak kalau nak cari baju yang gitu tapi lengan panjang... so aku rasa sekarang inner pun dah melambak2... kedai biasa pun ada jualkan? mcm2 kaler...kain dia tak la panas mana pun... ambik yang nipis je janji boleh tutup bahagian lengankan?
Abang Jamani tak banyak bunyik... tapi kadang2 dia tegur jugak... so sekarang pakaian harian aku banyak inner sebenarnya... hahaha... cume tukar2 dengan baju luar sahaja...
Lagi pun tak salah berfesyenkan? tak la jenguh nak mencari baju tutup punggung bagai... memula aku agak tention jugak tau... sbb bila tudung aku rasa mmg tak ada harapan la nak pakai baju lama... nak bagi org buat tambah dosa je... hehehe... so bila tengok balik org2 pakai... aku rasa bagus jugak... cantik apa... sopan jekan? aku sopan ka??? hahah...aku tak rasa inner panas, sbb aku akan beli senipis yang bole... yang kain tebal, sori la... mmg lencun ketiak aku kang...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aku beli seluar... sob sob... dah gemuk ni seluar sendat semua... tak selesa aku rasa... so kena beli yang getah... ko kembang macammana, macamtu jugak la seluar tu mengembang... menyesal jugak beli seluar ni... RM 80 henget! Aku gi kat kedai jual baju murah Rm 29.90 je... boleh beli 2 pasang... kenyit mata kat abang Jamani add RM 10 boleh dapat 3 pasang... 3 kaler... sedih sedih... laki aku la ni! Cheee salahkan laki sendiri... dia tak cakap pun servey kedai lain... kan dah rugi! Jenis seluar yang sama. Tapi of coz la yang RM 80 tu jenama sikit... tapi ada ke aku kisah pun selama ni... heheh janji sedap pakai... rasa koyak ke apa tak la ralat sangat nak buang ke apa... kan kan kan?

Than abang Jamani nak bagi something kat seseorg...maka ku pilihkan dia yang ini... tak ada maknanya pilih tuk hani ke madu... harus ko! aku pilih aku yang sendiri bagi kat individu tu... nan ado maknanya nak bagi abang Jamani badi sendiri...kang dpt kat org lain *gelak syaiton*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Wanita tu pun bertudung jugak... wanita ka??? cume pakai inner ye dik! kalau tak kepala akak kena pancung bukan takat dengan mak apaknya... dengan abang2nya sekali sekeh kepala akak ajo adik dia bukan2... i like the kaler... and baju yang simple...

Erkkk kat mana lagi ada butik macam tu lagi?? rasa nak gi Taipan USJ la... ada kedai best kat situ... wink wink... abang Jamani jommmmm!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails