Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, May 14, 2010

Statement tak leh bla

Semalam berbual dengan ibu... we all gi Putrajaya sebenar tuk ambik reket badminton aku yang tinggal kat umah ibu... jangan memain... akak ada pun teror main badminton... malam ni abang Jamani ada game... maka akak keseorgan...


Tengah makan... aku berbual dengan ibu


"Semalam hari nurse ibu..." sajer la bagitahu... aku mmg suke update mak aku benda mengarut... hahaha... tetiba abang Jamani buat evil smile!


"Ha yer ke yang?!!!"


"Yup... semalam hari nurse.... kenapa B?"


"Adoiiii menyesal tak gi sepital!" Gelak bapak syaiton! Amboi... aik kecik sangat fontnya... AMBOI...


Melihat muke aku yang kalah muke ghimau... dia kembali senyum...


"Bukan apa... mesti ada makan2kan... makan free.... "


Semua gelak...


Test tahap kesabaran beta nampak?!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails