Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, May 14, 2010

Ku happy malam itu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cinta kami semerah bunga ini

wah bermadah plak akukan... Melihat bunga ni buat aku tersenyum... laki ku MJ rupanya...bukan Micheal Jack... tapi bior la rohsia... may be suami or pasangan lain lagi romentik itu aku tak mo tahu... dan mungkin juga org akan kata 'eh macam suami dia je sorang yang baik' . Dah tentulah aku cerita tentang dia... takkan aku nak cerita pasal org lak? Tak sesuai lakan? Bagi aku setiap pasangan di kurniakan bermacam2 perangai... ada jugak yang buruk pasal suami aku ni... tapi takkan nak cerita kat sini... sama jugak dengan org lainkan?

Inilah kehidupan... tak sentiasa bahagia... aku ada jugak gaduh dengan suami aku... tapi tu rasanya tak perlu di tulis kot? biar tulis dalam hati je... buruk2 suami kita... isteri kita jugak... yang happy kita kongsi bersama... mana tahu boleh dapat idea ke apakan?

Anyway back to story... awatlah aku suke sangat melalut yer???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aku tak malu tuk usung benda ni ke hulur ke hilir...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sepanjang aku kenali suami ku... dia suke bagi aku bunga... i dont know why... mungkin tak lama lagi dia akan belikan aku bunga dan pasu bunga tuk berkebun di umah sendiri... wakakak... harapan je la...

Dan aku tak pernah dapat bunga dari seorg lelaki... ahak! buget artis la... nanti aku ceritakan entry bunga2 yang aku terima dari Zamani... til now dah layu masih lagi aku simpan dan tk bagi sesiapa yang sentuhnya... masih lagi pikir nak buat apa dengan bunga tu... ada cakap masuk dlm balang pastu letak pewangi, jadi popuri... tapi sayang la...

Bak kata ibu aku buat sarang nyamuk kat umah aku... heheheh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bagi ku itu adalah kasih suami pada isteri... dia boleh je belikan aku cincin ke, gelang ke, beg ke, blusher MAC ke ( segala yang ku mention adalah keinginan aku... hahah hubby take note ye) *gelak syaiton*

Rasanya kalau beli barang di atas tu lagi lama pakaikan dari bunga yang layu dan mati? Laki aku suka buang duit... membazir je... tapi itulah sayang, cinta... mcm mana dia nak buat aku tersenyum gembira, macam tu jugak la aku nak dia tahu yang aku hargai pemberian dia... setiap bunga yang dia berikan pada aku, mempunyai cerita sendiri... sbb tu aku sayangggg sangat nak buang bunga2 tu... nantilah... one day gi ikea tengok barang2 yang boleh aku buat tuk kekalkan benda2 tu... frame kan ke bunga kering tu... kan? idea jugak tu...

Dan tuk Zamani plak... balik je menerai baju aku... che bising tanya kenapa belikan dia saiz L... tak nak menerima hakikat dia dah gebu... heheheh... sbb baju ni slim fit... just the way he like to wear... nak menunjukkan body dia yang langsing tu... so slim fit kalau ambik M dah tentu tak muatkan?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fulamakkkk macam toress la... i like! sila jaga baju tu dengan baik En suami... uhuk! jangan nak lap peluh dengan baju tu yer.... tapi tak sesuai la... ekkkk

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sesuai ke kalau pakai dengan tuala pink tu? heheh larikssssss..... ilang macho Fernando Torres... uhuhuhuhu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails