Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, May 11, 2010

Sampai termimpi...

Dua tiga minggu yang lepas, Zamani ada cerita pasal kawan kerja kat opis dia... dia agak rimas dengan seorg kawan dia yang agak gediks...(baik laki aku kan? Heheh teruskan yer sayang)

Dia mengadu la this gurl kindda gediks dan suke cakap kotor dengan dia makes him tak selesa dengan cara minah ni... yang paling tak senonoh bila dia hulurkan makanan kat Zamani dengan meletakkan makan tu dekat dengan buah dada dia and ask Zamani to pick sama ada nak jamah makanan tu or benda alah yang terlekat original kat dada dia... mcm syial tak???

Aku mcm terkejut la... kalau korg? korg terkejut tak? Marah! sakit hati!

Terus ku kuarkan titah! jangan mengada nak rapat dengan this type of gurl... macam tak ada maruahkan nak tunjuk dalaman dengan lelaki... ooo risau oooo...

Sepanjang aku kenal Zamani, dia mmg tak pernah cakap kotor... takat nama binatang haram tu biasalah... tapi benda2 dalaman ni dia tak pernah mention... walaupun tuk bahan lawak... dengan aku mmg aku tak pernah... so ku rasa dia mmg marah dan tergamam... sbb bini dia pun tak cakap or offer dia cara macam tu... mcm hina gitukan?

Lepas insiden cerita tu aku jadi tak tentu arah... ni yang malas kalau ada org tak kisah dok meng-offer laki aku ni... perempuan jenis apa kalau gitukan? So sayang plsssssss avoid this kind of perempuan... walaupun tuk suka2...

Pastu 2-3 days aku jadi tak tentu arah... kalau dia ada games kat opis dia aku mesti tanya, perempuan tu ada tak? Kalau ada sekali pun aku tak leh nak buat apa... takkan nak halang dia pergi... dia bukan budak2...

Kebetulan... lately minat plak lagu Wali band tajuk yunk tu... bole plak aku mimpi Zamani dengan perempuan tu... back ground music lagu ni, bule?.... wakakak... siap mengajuk lari2 tu... laki aku baekkkk kejar... macam buat video clip pulak... siap melutut2... nangis bagai... wakakak... mcm apa je... lirik lagu tu jadi dialong plak... tetiba suara aku jantan, yang suara perempuan tu suara laki aku plakkan?

Syok mmg syok... kelako pun mmg kelakor... time dia peluk aku lak jam bunyik... potong stimmmmm...lagu yang aku suke pun hilanggggg.... erkkk pikir balik... ushhh jangan la laki aku ada scandle... minta jauh... tak mo tak mo... baru sambut anniversary semalam dow!


So siapa tak pernah dengar lagu ni... dengar la... kelakor... dan dan pagi ni dengar lagu ni aku jadi malu plak... wakakak balik kena perli dengan suami... itu dah pasti...

Nota Kuku kaki yang kurap.... nasib baik tak lagu cari jodo! hahahah kalau lagu tu mau ku bangun terus pengsan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails