Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, July 28, 2010

Terharu...

Ijat, adik ipo aku akan menduduki exam SPA di angkasaRAYA... heheheh....

Kami bangga dengan pencapaian dia... dapat tak dpt janji ko dah duduk exam tukan? Dia macam saya... sentiasa gementar bila exam sampai demam-deman... tu makna kami golongan org2 yang pandai...wakakak lariksss.... ku tahu semangat tu ada bila kita takut org sekeliling kita kecewa dengan pencapaian kita... tu sbb drama demam tu kena lebih2... heheh gurau je Ijat eh...

Terharu bila dia sms aku pagi ni... cakap dia takut sbb org2 semua pakai camera besar2... sian adik aku sorang ni... tetiba teringat mama Rayyan... kami selalu mcm tu... dia sms saya, saya sms dia time exam... dan kini adik ipor saya pulak... heheh... tak kisah la kalau msg tu dia hantar kat 2 org kakak ipar dia lagi ke apa... tapi aku tetap terharu oooooo....

Cume aku lambat balas sbb mencekik kat pentry... teringat ari ni exam dia, so ingat nak wish tengok ada msg... aku hantar dia tak reply may be dia dah duduk exam tu... tak pa akak doa dr opis...tak bermakna diorg berkamera besar diorg pro... no no no... anggap je kamera besar tu akak beli...wakakak ko boleh bayangkan tak? Umpama macam bagi duit RM 100 kat Rayyan, Aisyah dan Aliya... Rayyan paling tak koyak... (anak org kaya... buang2 duit).... Aisyah paling tak buang je... (dia selalu pakai cheque) dan Aliya, confirm conteng... wakakaka... so jangan takut ok... (erkkkk boleh pakai je perumpamaan ni???)

Pasti time dia baca ni dia dah habis exam... tak pa... dapat ke tak dapat kasih sayang kami tak kurang... kalau dapat jangan lupa buat2 salah ambik gambar masuk gambar kak long dalam paper... wakakak... seronok aku lebih2...

Gud luck bebeh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails