Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, July 27, 2010

Bukan merungut tapi meluahkan...

Diam tak diam dah 8 bulan dah berlalu...
Cepatkan? Dan pastinya soalan2 cepu cemas pasti keluar setiap kali bertemu kawan2.. sedara mara...
'Kosong lagi ke?'
'Masih lagi plan?'
'Bila nak berisi?'
Senyum je la... kalau ku tahu jawapan dah tentu ku jawab siap tarikh dan waktu... hehehe... tapi ku tahu Allah sedang menguji... ekceli aku tak nak keluarga risaukan aku... aku tahu mereka tak boleh nak tengok aku sedih... xpecially Zamani...
Aku tahu dia tahu... but both of us tak pernah cerita apa-apa mengenainya... aku tak nak dia rasa bersalah, dan aku juga tak nak dia rasa sedih... so apa motip entry ini? Sajer.... aku tak pandai nak simpan... biar tertulis di sini sekali than for ever i forget la kot... insya Allah dengan izinNya...
Sbb tu la status Fb aku pelik2... tolong la jangan serkap jarang yang aku tak bersyukur ke apa... bukan itu maksud aku... tak bermaksud jugak nak tunjuk kesedihan, menyalahkan diri, atau menarik perhatian sesiapa... haha kecuali En Suami... aku tahu dia faham... aku tahu dia mengerti tapi macam aku cakap la... its better that way... apa yang dia boleh buat? Apa yang aku boleh buat... menangis, mengungkit, merungut tak dapat kembalikan apa-apa... nak merubah jauh sekali...

Kelakor aku tengok status ni... yerlah diakan pihak pembangkang yang kuat...kadang2 menyampah jugak... tapi ku tahu dia tahu cara mengubati luka bini dia... wakakak... hilang kejap perasaan sedih tu... kira dia tak layan perasan bini dia lagi, sbb dia tahu bini dia juara air mata... wakakak... syabasssss mera suami... uhuhuu...

Pagi ni mud swing sikit... tak la nak menangis... cume hati tu rasa berat sikit... penat nak pikir... dok cakap tak nak pikir tak nak pikir, pikir jugak... pang sikit muke saya yang ala ala angelina joli ni... berderai air mata duyung bila baca komen suami kali ni...

Tah mana dia cilok ayat tu... heheh... jahat tak aku *cube menceriakan diri*

Ku baca berulang kali... dan terasa diri ini semakin kerdil... Ya Allah... adakah aku merugut atas ujianMu? Adakah aku mempersoalankan tugasMu?

Sungguh ku buta dalam cahaya..
Sungguh ku lupa tika bahagia..
Sedang Kau dekat bukan dimata..
SentuhMu erat di pinggir jiwa

Walahualam.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails