Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, September 21, 2010

Di Zaman sekolah

Cilokan gambar dari FB kawan sekolah. Tak sangka dia ada gamba ni... harus ku bakar oooo gambar ku di zaman silam. Tak sanggup nak menatapnya.

Semua org kata aku berubah... ehem ehem... beauti is pain wokeh! Kalau nak tahu aku ni mengidap penyakit 'bulimea' betul ke ejaan itu??? Obses nak kurus... lepas makan jolok2 tekak.. sajer jekan, makan sikit tapi harus buang lepas tu.

Ini cerita betul yer. Kalau berdiri depan cermin memanjang je gemuk aku rasa. Kali ni nak buat macam tu harus kena pelempang dengan suami sendiri. Tapi betul la. Banyak faktor sebenarnya buat aku bertindak macam tu. Sbb rasa rendah diri. Org lain swimming tayang bodi chantik... akak pakai T-shirt...wakakak ini dulu la... so jangan hina org2 gemuk yer... mereka yang tak kuat dugaan boleh jadi macam aku. Terlalu obses sampai luka ooo tekak memula tu. Dok jolok. Tak muntah kasi muntah... oh menyeramkan. Time tu aku tak tahu itu adalah satu penyakit.

Oleh itu... mulut jaga...wakakak... mmg aku jenis sensitip so itu yang terpikir dalam otak aku...malas nak bersenam, malas nak berdiet... budak mentah lagi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ok cari la saya di mana??? hahah lawakssss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Umur saya 17 tahun time ni... mude belia... macam anak 4 orgkan?? Tapi this time aku dah kurus sikit. Setat jolok2 tekak ni time kolej dulu...obses nak boiperen sanggup buat apa sahaja... bodos! yer saya tahu...

Kali ni nak kurus jugak... gigih beli cream mustajab...malam2 bau minyak angin... abang Zamani korang tido pun pusing pandang dinding. Wakaka...selalu i bau wangi, kali ni kalah org bersalin. Kih kih kih... tak pa yer yang... bagi ai semangat. Kecantikkan ku tuk mu jua... chewah!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails