Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, November 2, 2010

November....

Bila masuk Nov je aku tak tahu apa yang aku nak rasa... last year bila masuk Nov je ati dah suke... sbb Nov 2008 perkenalan me and Zamani yang semakin serius.

Tapi di pertengahan Nov 2009, aku kehilangan sesuatu yang bermakna dalam hidup kami berdua. We lost our doter.

Dan tahun ni bila Nov datang, hati separuh menghitung detik perkenalan me dan Zamani. Separuh lagi teringat akan peristiwa kehilangan Aryssa... make me feel sedih teramat sekali... diam tak diam setahun dah berlalu....

Apa pun bagipun biar ia sakit, ia mengajar erti sebuah kehidupan dan sebuah kekeluargaan. So semperna November ni aku nak berkongsi apa yang aku coretkan satu ketika dahulu...Mula dari esok, aku akan coretkan segala entry dari Nov 2008 dan Nov 2009.... tengoklah aku pun tak tengok lagi blog lama aku... rasanya Nov 2008 banyak entry sbb tengah happykan... tengah bercinta sakan... meanwhile Nov 2009 kureng sbb sedih dan ada saat yang aku rasa down, aku tak menulis... so every day aku akan paste one story from my previous entry... enjoy!

Aku buat ni pun sbb nak ingat balik apa yang aku lalui... Kalau korang suke...korang baca...kalau tak suke tak pa...tak ada paksaan.

Autopublish entry lama akan mula setiap kul 8 pagi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails