Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, December 21, 2010

Mari kita cube

Akukan peminat ais blended... kalau gi mana2 mesti nak try tau ais blended choclat. Yang lain mmg aku tak minat. Tapi kalau coklat mmg aku suke...ngeh ngeh ngeh...

Nak di jadikan cerita yang panjang, cuti ari tu aku torai la nak buat ais blended. Tapi barang-barang nak buat ais bland tu tak ada. Google resepi kena ada koko... celah mana aku nak dapat koko?? At last buat milo pekat2... masukkan ais dannnnnnnnn blend... hasilnya???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tadaaaa.... bagi efek milo tabur sikit... hahaha... tersedak aku nak sedut... dont try this at home... ahahaha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gigih ku cari straw... nasib baik ado...kalau tak ado, maka minum pakai camca (sudu) je la gamoknya...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Di saran minum waktu petang... syorgaaaa....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails