Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, January 24, 2011

Lelaki itu....

Korang tanya la aku menyesal ke tak aku belikan Zamani PSP???

Tanya cepat!!!

Tanya!!!

Marah ni. Boleh tahan. DASYAT! (Gaya Nazmi Raja lawak)

Kebaikan PSP adalah jugak, bukan tak ada. Macam kami yang nan ado anak ni bosan2 boleh la layan. Org kata masa luang tu terisi. Than yang best mana aku nak pi zamani tak ada bising2. Kalau bole, bagi aku uruskan urusan tu lama sikit. Lagi lama lagi baguih! Best tak??? Suami mu berada di sisi mu sepanjang masa. Kelas gitu. Sila la jeles dengan aku. Aku merayu sangat ni. Jeles cepat!!!

Tapi yang tak syok bila...........keadaan ini berlaku


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kagum tak???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ini kalau aku cakap, "b ada org nak tekel ayang..." sure dia cakap..... "ok!"

Sadis ok!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tapi bagus jugak. Apa aku tunjuk dia cakap ok. Tapi yang feliks kalau ku kata ku nak beli barang sedar plak. Kih kih kih... takut bini dia mengambil kesempatan la tu... kan?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails