Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, May 31, 2011

Happy Birthday Dear Sista

Sticky Note For Today.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Back 25 Years back.... this is her...kami panggil dia si kartun! hahah sbb dia cakap sebijik macam rayyan pelat dan laju lak tu.... at the end jadi mcm kartun... heheh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Budak yang sangat pendiam. Dan dia kawan aku sejak aku berusia 2 tahun. Di mana sahaja aku berada, aku di tugaskan tuk perhatikan dia. Memula sangat bosan... tapi lama kelamaan semakin dewasa aku tahu dia adalah sebahagian dari hidup ku. Terlukanya dia,bermakna aku terluka sama. Sedihnya dia, maka aku pun akan sedih sama.

Usia kami hanya beza dua tahun sahaja, tapi aku boleh consider dia matang seusia dengan ku. Yang memahami dan sentiasa berada dengan ku sama ada susah mau pun senang.

She my secret keeper...the best secret keeper and adviser dan batu api ni!!! hahahaha

Cepat masa berlalu and aku rindu saat2 bersama dahulu. Kalau adik beradik yang lain mungkin ada terasa, tersentap, gaduh, tak bertegur berhari atau berbulan. Tapi Alhamdulilla we never reach that stage. Setakat sejam dua... selalu aku la yang suke panjangkan cerita, but i know she love me. Selalu buat tak tahu, tegur mcm biasa. Never talk bad behind me... kalau tak puas ati terus je cakap, tak ada nak perli2 atau masam muke.

And today.... Birthday dia yang ke 29.... (mudo laeiiii) so tu yang kena paksa buat entry best2 sikit... wakakak (Gurau je acik senah)

Oklah... to my dear sista

Happy Birthday... semoga impian mu sentiasa tercapai. Tq for being such wonderful sister to me. No one could ever replace you place my dear sista! You everything to me... and i do everything to make you happy.

So my vain sista! Keep smiling today. Enjoy your day.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Love you sista....ok enjoy the video!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails