Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, September 7, 2011

Syukur

Hari ni hari yg bahagia buat aku. First of coz ni tahun pertama sambut birthday dlm bukan puasa. Ahak! Raya beb!

Tak sangka this year penuh kejutan dr the man yang ku gedik chinta! Oh pandai dia eh plan birthday aku.

Sentap ooo bila zamani tak ambik bini dia balik opis. Terasa wei! Selalu mati2 nak ambik aku dr kerja kali ni?!!

Tak pk apa pun sbb selama kawin pun dia tak la plan apa2. Wish je. Aku plak jenis nak org pertama yg wish aku dia! Org lain lambat tak kisah.tak wish pun tak pa, tp bukan Zamani. Dia tak bg hadiah pun aku tak kisah asal ciuman lomentik tu ada. Ha ha ha. So tak buget.

Mmg byk kejutan. Pas satu2. And aku happy sangat. Nak update pakai BB tak syok. Nanti aku update kisah birthday aku eh. Yang pasti adiah tahun ni sangat berharga.

Sayang semua!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails